Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@01:55:18 GMT

برانکو: کاری نکنیم ورزشگاه تبدیل به قتلگاه شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۴۹۹

برانکو: کاری نکنیم ورزشگاه تبدیل به قتلگاه شود

رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس این روزها در زاگرب خود را قرنطینه کرده و به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و مشخص نیست چه زمانی قرار است به کارش در عمان بازگردد.

از طریق یکی از نزدیکانش با سرمربی اسبق پرسپولیس درباره وضعیت فعلی و تعطیلی فوتبال صحبت کردیم. او در پاسخ به وضعیت این روزهای جهان گفت: «تا زمانی که به صورت کامل این ویروس از کشورهای دنیا رخت برنبندد فوتبال معنایی ندارد و من هم منتظر هستم تا هرچه زودتر زندگی مردم دنیا به حالت قبلی‌اش بازگردد تا بتوانم کارم را در عمان از سر بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: صدرنشینان لیگ در سال ۹۸؛ همه به دنبال تعقیب پرسپولیس

برانکو درباره تعطیلی لیگ ها ادامه داد: «ممکن است قهرمانی خیلی از تیم‌ها در لیگ‌های مختلف به خطر بیفتد. در این شرایط تنها چیزی که اهمیت دارد سلامتی مردم، ورزشکاران و هواداران فوتبالی است. قهرمانی‌ها همیشه ممکن است رخ دهند اما سلامتی چیزی نیست که همیشه بتوانیم آن را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم اول باید منتظر پایان شیوع این ویروس باشیم چرا که در این شرایط اگر بازی‌ها از سر گرفته شود ورزشگاه‌ها تبدیل به قتلگاه مردم می‌شوند.»

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با وی ضمن تبریک هفته سلامت گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند تا بشر هم از سلامت جسم و هم سلامت روح برخوردار باشد و بکوشد تا همه جنبه‌های زندگی خود را تامین سازد.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: دین اسلام برای بهتر زیستن بشر به سلامتی انسان‌ها توجه بسیاری قائل است زیرا سلامتی انسان سبب می‌شود از زندگی خود لذت برده و به سعادت نزدیک شود.

 وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، غنای خود را را قبل از فقیری و زندگیتان را قبل از مرگ دانسته و غنیمت بشمارید افزود: در دین اسلام تاکید بیشتری به پیشگیری قبل از درمان شده است  و سعی دارد برای انسان‌ها راه‌هایی که سلامت را حفظ می‌کند معرفی کند.

 
امام جمعه تبریز ورزش کردن، پرهیز از فشار‌های روحی در مواقع مختلف، روزه داری، پرهیز از اسراف در همه بخش‌ها و در نهایت ازدواج را از تاکیدات دیگر اسلام برای سلامتی انسان ها برشمرد و گفت: ازدواج سبب سلامتی روح و جسم شده و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند اسلام سعی دارد ورزش کردن را در بین مردم نهادینه کند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد و با ورزش سلامت روح و سلامت جان خود را تامین کند.

حجت الاسلام والمسلین آل هاشم اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد چون مردم باید ببینند و بشنوند تا موضوع فرهنگ سازی در زمینه سلامت و ورزش کردن نهادینه شود.

نقی پور رییس دانشگاه علوم پرشکی تبریز گفت: یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است و امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در خصوص پیشگیری از بیماری‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: برای سلامت مردم و گسترش عدالت در بخش سلامت برنامه سلامت خانواده که از منویات مقام معظم رهبری است به کارنامه تبدیل شده است و در شهر‌های بالای ۵۰ هزارنفر هم اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • رکورد مهم پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم