Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@14:19:20 GMT

دستورات روحانی به وزیران نیرو و نفت:

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۵۳۳

به گزارش عصر پنج شنبه پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "جهش تولید"، نقش طرح‌های این دو وزارتخانه از جمله در حوزه آب و برق و انرژی را در توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، محوری و بسیار با اهمیت خواند و بر بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ در این حوزه‌ها طبق زمانبندی‌های تعریف شده، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، همچنین به وزیر نفت دستور داد در روند اتمام پروژه لوله نفت از گوره به جاسک تسریع شود تا این طرح هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

رئیس جمهوری همچنین ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه پرسنل وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای تامین نیازهای کشور در حوزه انرژی در روزهای مبارزه با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان فعال در حوزه‌های تولید و خدمت رسانی به مردم، اولویت نخست است و پروتکل‌های بهداشتی باید به دقت در همه بخش‌های این وزارتخانه‌ها رعایت شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت در این گفت‌وگو، گزارشی را از وضعیت بازار جهانی و قیمت نفت و مباحثی که قرار است امروز به صورت ویدئو کنفرانس بین وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز مطرح شود، ارائه کرد.

«رضا اردکانیان» وزیر نیرو نیز در این تماس تلفنی، با تاکید بر اجرای دقیق دستورات رئیس جمهور در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های زیربنایی آب و برق طبق برنامه و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش‌های وزارتخانه، گزارش‌هایی را از روند اجرای طرح‌های صنعت آب و برق و پروژه‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی ارائه کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و مشاور وزیر کشور در امور فلسطین در بخشی از صحبت های خود در نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» که روز گذشته در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر این‌که «در عملیات وعده صادق ۱۰ کشور در میدان نبرد مقابل ایران بودند»، گفت: دشمن یک ویژگی داشت که در اینجا برای ما مهم بود و ما فاقد آن بودیم؛ آنها در ۶ ماهه نبرد طوفان الاقصی در درگیری با یمنی ها، لبنانی ها و عراقی ها نسبت به سیستم پهپادی و موشکی آشنایی پیدا کرده بودند و تمام ضعف‌ها و قدرت‌های آن‌ها را کشف کرده بودند در حالی که ما تا کنون در هیچ نبردی با رادارهای آن‌ها و همچنین سیستم‌های گنبد آهنی و فلاخن مواجه نشده بودیم و این‌ها موجب شده بود که مادر طرح و عملیات مقداری دچار مشکل باشیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها منطقه درگیری را منطقه بندی کردند و غرب رود اردن و داخل رژیم به به یک منطقه و منطقه شرق رود اردن و عراق را به یک منطقه تقسیم کردند که داخل رژیم صهیونسیتی را بر عهده رژیم صهیونسیتی گذاشتند و سایر مناطق را خودشان قبول کردند. تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا ۳ ماه طول می‌کشد اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید.

ابطحی اظهار کرد: یکی از شگفتی‌ها این بود که احدی از مسئولان، فرماندهان، اعضای هیأت دولت و کسانی که در شورای امنیت ملی هستند، هیچ کدام نگفتند که نزنید بلکه همه می‌گفتند بزنیم و خودمان هم بزنیم؛ این درحالیست که اگر ظریف وزیر خارجه و حسن روحانی رئیس جمهور بود معلوم نبود که چه بر سر ما می‌آمد.با توجه به این‌که به دنبال گسترش جنگ نبودیم، می‌خواستیم که سریع به نتیجه برسیم و زمان نبرد کوتاه باشد و همچنین بازدارندگی جدی ایجاد کنیم و این‌که همه ابزار در اختیار خودمان باشد، گزینه‌های پاسخ نیابتی کنار رفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896302

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!