Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@19:53:59 GMT

آیا فرمت برگزاری بازی های یورو 2020 تغییر خواهد کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۵۳۴

طرفداری - بحران شیوع کرونا ویروس، لیگ های فوتبال در کشورهای اروپایی را به تعطیلی کشاند. تعویق بازی های یورو 2020 این فرصت را به کشورهای این قاره داد که زمان کافی برای به پایان رساندن لیگ های داخلی شان داشته باشند.

به گزارش دیلی میل، یوفا در حال بررسی احتمال تغییر فرمت این بازی هاست. این تورنمنت قرار بود در چندین شهر اروپا برگزار شود و یک تجربه جدید و منحصر به فرد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی تعویق بازی ها به سال 2021 و شرایط جدیدی که در اثر بحران کرونا ایجاد شده، همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. حالا برخی از شهرهای میزبان احتمالا قادر نخواهند بود در تاریخ مشخص شده میزبان این بازی ها باشند. اسپانیا و ایتالیا جزو این کشورها هستند. گفتنی است مقرر بود شهرهای بیلبائو و رم هم جزو شهرهای میزبان باشند. در ضمن برخی دیگر از استادیوم های مشخص شده (10 ورزشگاه) برای میزبانی هم در تابستان 2021 میزبان بازی های دیگر هستند و مشخص نیست این تداخل برنامه ها چطور رفع می شود.

فراموش نکنیم این ایده زمانی مطرح و تصویب شد که پلاتینی رئیس یوفا بود. رئیس فعلی یوفا، الکساندر سفرین است و آن طور که از گزارش ها مشخص است، چندان تمایلی به برگزاری بازی های یورو 2020 در چندین شهر مختلف ندارد. مقرر شده بازی های یورو 2020 از 11 ژوئن تا 11 جولای 2021 برگزار شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های یورو 2020 بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

به گزارش جام جم آنلاین،نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

دکتر فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می شود، افزود: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

دکتر فروردین گفت: این برنامه ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه سه سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

دیگر خبرها

  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها