Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:10:52 GMT

آلومینیوم اراک مطیع سازمان لیگ است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۵۴۵

آلومینیوم اراک مطیع سازمان لیگ است

سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک معتقد است سازمان لیگ قادر خواهد بود بهترین برنامه را برای ادامه لیگ ارائه دهد و این تیم مطیع تصمیمات سازمان لیگ است.

 به گزارش "ورزش سه"، قطار لیگ یک ایران هم درست در دورانی که بسیار هیجان‌انگیز دنبال می‌شد و تیم‌های زیادی در جدول داعیه صعود به لیگ برتر را داشتند، به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شد تا این روزها مدیران و سرپرستان تیم‌های مدعی حال حاضر در این لیگ هرکدام بدون در نظر گرفتن رقبایشان خود را شایسته صعود به لیگ برتر بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین ارتباط رضا فرهمند سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به مصاحبه‌های انجام‌شده ظرف این‌یک ماه گذشته توسط مدیران برخی از تیم‌ها در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: «در مورد رقبایمان باید این نکته را بگویم آن‌ها طوری صحبت می‌کنند و جوری دم از صعود به لیگ برتر می‌زنند که انگار تیم فوتبال آلومینیوم اراک وجود خارجی ندارد، درصورتی‌که همین‌جا باید خاطرنشان کنیم آلومینیوم اراک تیمی بوده است که در نیم‌فصل دوم توانسته از رده هفتم، اختلاف هفت امتیازی خود را به یک امتیازی منطقه صعود کاهش دهد و خود را به جایگاه چهارم برساند.»


وی در ادامه افزود: « با توجه به وجود کادر فنی مجرب و باتجربه  آقای رسول خطیبی، به‌اضافه بازیکنانی با سطح فنی بالا و تیم یکدستی که داریم آلومینیوم موفق شده بهترین عملکرد را از جمع 18 تیم لیگ یکی در نیم‌فصل دوم داشته باشد. خوشبختانه با همدلی زیادی که بین اعضای تیم خصوصاً در نیم‌فصل دوم به وجود آمد. ما توانستیم در از 9 بازی گذشته ، ۵ برد و ۴ تساوی را به دست بیاوریم، ضمن اینکه تمام بازی‌هایی که ما انجام دادیم با رقبای مستقیم برای صعود بود و این نتایج و امتیازات از تیم‌های رقیب به‌دست‌آمده است.»

 

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: «خوشبختانه با تحلیلی که در روزهای گذشته "سایت ورزش ۳ " انجام داده بود در آنجا کاملاً مشخص شد که تیم فوتبال آلومینیوم اراک بهترین شرایط را برای صعود به لیگ برتر را دارد. چراکه از جمع 8 بازی که در آینده باید به میدان برویم، 5 بازی را داخل و تنها 3 بازی خارج از خانه داریم و تنها رقیب مستقیمی که باید مصافش برویم تیم فوتبال مس کرمان است.»


فرهمند همچنین یک توصیه به همکارانش می‌کند و می‌افزاید: « من یک توصیه به رقبای محترممان که بعضاً مصاحبه انجام می‌دهند دارم که در صحبت‌هایشان یک‌درصدی را هم برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای صعود به لیگ برتر قائل شوند، چون همان‌طور که گفتم ما تنها یک امتیاز با منطقه صعود فاصله‌داریم و شرایط هم دست خودمان هست. اگر خدا کمک کند با توجه به توانایی‌هایی که بچه‌ها و کادر فنی ما دارند، من فکر می‌کنم کافی است از ۵ بازی خانگی خودمان حداکثر امتیاز را بگیریم و در صورت تحقق این شرایط، دیگر احتیاجی به امتیازهای بازی‌های بیرون از خانه هم نخواهیم داشت.»


سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک درخصوص ادامه بازی‌ها هم تأکید کرد: « خوشبختانه در سازمان لیگ باوجود افراد باتجربه‌ای که سالهاست مشغول به انجام چیدمان برنامه مسابقات هستند، مثل شخص آقای محمود زاده و دیگر دوستانی مثل آقای سهیل مهدی که ریاست سازمان لیگ را بر عهده‌دارند، ما خیالمان راحت است، آن‌ها بهترین شرایط را در نظر می‌گیرند و تمام جوانب امر را برای ادامه مسابقات رعایت خواهند کرد. من معتقدم همان‌طور که در این چند سال اخیر بازی‌ها لیگ یک به شکل منظمی برگزارشده و معمولابرنامه بازی‌ها را از قبل در اختیار داشتیم، مطمئناً این بار هم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن تمام مسائل و هم‌اندیشی با باشگاه‌ها و رعایت ضوابط بهداشتی و در اولویت قرار دادن سلامت تماشاگران، بازیکنان و مربیان بهترین تصمیم  ممکن را خواهند گرفت و ما با اطمینان کامل به سازمان لیگ اعلام می‌داریم که مطیع سازمان لیگ هستیم.»

ویروس کرونا دسته یک آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا دسته یک آلومینیوم اراک تیم فوتبال آلومینیوم اراک صعود به لیگ برتر سازمان لیگ بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی

در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم