Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شیوع کرونا که برگزاری جشن های نیمه ‌شعبان تعطیل شده، اما منتظران مهدی موعود(عج) طوفانی به نام همدلی و نوع دوستی به پا کرده و در عید مستضعفان به یاری محرومان و حاشیه نشینان جنوب پایتخت شتافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، پانزدهم ماه شعبان مصادف با سالروز میلاد با سعادت امام عصر(عج) از اعیاد بزرگ و بااهمیت مسلمانان می‌باشد که دارای کرامت و منزلت بسیاری است و منتظران مهدی موعود(عج) در این روز با آذین بندی و چراغانی کردن خیابان ها جشن و سرور به پا کرده و یکدیگر را به صرف شربت و شیرینی دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

برگزاری جشن نیمه‌ شعبان در کشور ما نسبت به سایر کشورها باشکوه‌تر و پررونق‌تر بوده و مردم ایران برای فرا رسیدن این عید خجسته، ماه‌ها انتظار می‌کشند تا با برگزاری مراسم و جشن‌های باشکوه، عشق و ارادت خود نسبت به امام زمان(عج) را نشان دهند.  

 

فیلم| توزیع ۴ هزار بسته غذایی و بهداشتی در دولت آباد  

با فرارسیدن میلاد باسعات امام زمان(ع) عالم بشریت غرق در شادی و سرور می‌شود اما امسال مهمان ناخوانده‌ای رسم روزگار را بر هم زده و حسرت جشن و شادی بر دل منتظران مانده است.    

هیأتی‌های دولت آباد در شهرری از جمله خادمان ائمه معصومین علیهم السلام هستند که همواره در مناسبت‌های مذهبی مختلف با برگزاری مراسم، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع نذورات ارادت خود نسبت به ائمه علیهم السلام را نشان می‌دهند.  

 

به دلیل شیوع ویروس کرونا که امکان برگزاری تجمعات و مراسم مذهبی وجود ندارد، دلدادگان حضرت مهدی(عج) در دولت آباد هیئت را تعطیل نکرده و به یاری محرومان و مستضعفان جنوب پایتخت شتافتند. 

۴۰ موکب شهرری شامل خادمان حسینیه امیرالمومنین (ع) و عراقی‌های مقیم دولت آباد هزینه‌های برگزاری جشن اعیاد شعبانیه را صرف خرید مایحتاج ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند حاشیه‌های جنوب تهران کردند و هزینه برگزاری جشن‌ها و آیین‌های دینی و سایر نذورات را به تهیه ملزومات بهداشتی و اقلام غذایی اختصاص دادند.

 خادمان حسینیه امیرالمومنین (ع) به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) ۶ هزار بسته بهداشتی و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) بیش از ۲هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم توزیع کردند و امروز همزمان با روز میلاد امام زمان (عج) سومین مرحله از کمک‌های انسان دوستانه خود را در قالب 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میان مستضعفان و حاشیه نشینان تهران و مخصوصا شهرستان ری توزیع می کنند.

جوانان هیأتی با رعایت موازین بهداشتی شب میلاد منجی عالم بشریت حسینیه امیرالمومنین(ع) را سنگری برای خدمت به هم نوعان تبدیل کرده و ۲ هزار بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن، حبوبات و میوه و هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده را برای تقدیم به خانوارهای کم برخوردار آماده و بسته بندی کردند. 

 

همچنین هیئتی های دولت آباد امشب با برپایی سفره مهمانی برای نیازمندان و توزیع بیش از هزار پرس غذا به یاری هم نوعان خود در دورترین نقاط پایتخت می پردازند تا نشان دهند که در عید مستضعفان همه کنار هم هستیم. 

نیمه شعبان امسال فرصتی شد تا دل های مسلمین را برای بسط عدالت در جامعه گره بزند و منتظران ظهور با همدلی و نوع دوستی زنجیره هایی از اراده به وجود بیاورند و زمینه را برای ظهور امام مستضعفان هموار کنند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: نوع دوستی غذا ماه شعبان برگزاری جشن هزار بسته دولت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر حامد شمس، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در‌گز گفت: محموله حدود ۵۰ تنی خوراک آماده ماهی تولید شده در یکی از کارخانه‌های استان مرکزی از طریق مرز لطف آباد شهرستان و پس از اخذ مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای از مبدا به مقصد کشور ازبکستان با نظارت همکار این شبکه، مستقر در پست مرزی صادر شد.

وی گفت: با توجه به اقدامات مثبت زیرساختی سازمان دامپزشکی کشور در تعیین شرایط بهداشتی برای کارخانجات مربوطه، امکان صادرات انواع فرآورده‌های خام دامی با کسب موافقت‌های لازم امکان پذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان