Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:04:36 GMT

امور مشترکین آبفای همدان دو منطقه‌ای شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۶۰۱

امور مشترکین آبفای همدان دو منطقه‌ای شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: در راستای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی خدمات‌رسانی به امور مشترکین به دو منطقه تقسیم شده است.

حسین آذرتکین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از خدمات‌دهی به مشترکان آب در دو منطقه مجزا خبر داد و اظهار کرد: در راستای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی خدمات‌رسانی به امور مشترکین به دو منطقه تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از روز شنبه ۲۳ فروردین مشترکان مناطق چهارگانه شهرداری از خدمات آبفا در دو منطقه ۱ و ۲ بهره‌مند می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر همدان تصریح کرد: مشترکان منطقه ۱ و ۲ شهرداری می‌توانند برای اخذ خدمات مشترکین از جمله خرید انشعاب قبوض آب‌بها و سایر خدمات آب و فاضلاب به آبفای منطقه یک واقع در میدان دانشگاه، ابتدای خیابان عارف قزوینی، جنب فروشگاه جهاد مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان منطقه سه و چهار شهرداری نیز می‌بایست خدمات خود را از آبفای منطقه دو واقع در میدان امامزاده عبدالله دریافت کنند.

آذرتکین یادآور شد: امور مشترکین آبفای روستایی نیز در همان اداره سابق واقع در بلوار کاشانی ارائه خدمات خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب و فاضلاب همدان امور مشترکین امور مشترکین دو منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت مخازن آب روستایی استان همدان ۱۷ هزار و ۸۸۰ مترمکعب افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از افزایش ۱۷ هزار و ۸۸۰ مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در این استان خبر داد و اظهار کرد: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت است که با توجه به اهمیت آن از تمام ابعاد مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ حجم مخازن روستایی در استان همدان ۱۴۳ هزار و ۶۳۱ متر مکعب بود که با اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاهای استان در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۱۶۱ هزار و ۵۱۱ متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲ باب مخزن در مناطق روستایی استان احداث شده است، خاطرنشان کرد: تعداد مخازن آب روستایی استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۱۱۰۷ باب رسید.

بختیاری‌فر اضافه کرد: بیشترین مخازن روستایی احداث شده در سال گذشته مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با ۱۲ باب مخزن به ظرفیت ۲۴۰۰ مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به پروژه‌های آبرسانی در مناطق محروم و روستایی استان، تاکید کرد: برای ساخت این مخازن در سال گذشته هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: با توجه به ضرورت تأمین آب شرب سالم و پایدار در راستای افزایش ظرفیت ذخیره آب مناطق روستایی، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی در سایر روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746896

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطعی گاز در ارومیه
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد