Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:28:52 GMT

تماس تلفنی رییس مجلس ترکیه با لاریجانی در مورد کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۶۲۲

تماس تلفنی رییس مجلس ترکیه با لاریجانی در مورد کرونا

به گزارش جماران؛ مصطفی شنتوپ، رئیس مجلس ملی ترکیه طی تماس تلفنی با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن آرزوی بهبودی برای ایشان درباره اقدامات مشترک دو کشور برای مهار کرونا گفت وگو کرد.

مصطفی شنتوپ رییس مجلس ملی ترکیه طی این تماس تلفنی ضمن ابراز تأسف از ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا برای وی آرزوی صحت و سلامتی کرد و افزود: از طرف خود و به نیابت از ملت ترکیه از خداوند منان سلامتی و صحت جنابعالی و ملت ایران را خواستارم و امیدوارم با تلاش جمعی از بحران شیوع ویروس کرونا عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس ملی ترکیه در این گفت و گو همچنین درباره همکاری ها و اقدامات مشترک با جمهوری اسلامی ایران برای مهار کرونا  رایزنی و  تبادل نظر کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ترکیه علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت

مصطفی پوردهقان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن پی‌گیری مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه درمان شامل بیمارستان‌های صدارا و فرزان اردکان و ساختمان ICU و نیز کیفیت‌بخشی به حوزۀ درمان باتوجه به افزایش جمعیت شهرستان در سال‌های اخیر شد.

وی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، گزارشی از وضعیت درمانی و بهداشتی شهرستان دریافت و در تماس تلفنی با معاونان آموزشی و عمرانی وزیر بهداشت، مشکلات این حوزه‌ها را پی‌گیری کرد.

او همچنین در ارتباط تلفنی با مدیرعامل چادرملو، تسریع در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در این حوزه را خواستار شد.

پوردهقان اردکان در ادامه بر اولویت‌بندی فاز‌های ICU بیمارستان ضیایی، تأمین نیروی انسانی در بخش‌های بهداشت و درمان و رسیدگی به معیشت کارکنان ازجمله تأمین مطالبات کادر درمانی تأکید کرد.

نمایندۀ منتخب مردم اردکان همچنین در تماس تلفنی با دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت بر پادارکردن ردیف اعتبارات ملی ساختمان خیری مرحوم صدارت تأکید و با یادآوری برخی از نیاز‌های شهرستان در این بخش ازجمله تقویت دانشکدۀ طب سنتی اردکان، ایجاد پردیس‌های دانشگاهی، جذب نیرو در هنرستان بهیاری و همچنین مسایل معیشتی پرستاران و کادر بیمارستان و...، خواستار پیگیری و حل مشکلات مذکور شد.

پوردهقان اردکان همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و نگاه مثبت مدیرعامل این مجموعه در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی، بر تخصیص اعتبارات این حوزه به تکمیل ساختمان ICU در زمان‌بندی مشخص به‌عنوان یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت