Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت insidethegames با انتشار خبری انتصاب مهدی محمد نبی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران را بازتاب داد.

این سایت نوشت محمد مهدی نبی رسما به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تایید شد. این سازمان ادعا کرد که با فدراسیون فوتبال آسیا بر سر انتصاب او دچار سوء تفاهم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی ماه گذشته به عنوان دبیرکل موقت فدراسیون فوتبال ایران جانشین ابراهیم شکوری شده بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران عنوان کرده بود که به دلیل نقض اساسنامه این انتصاب را به رسمیت نخواهد شناخت.

در نامه کنفدراسیون آمده بود:"دستور کار باید حداقل ۷ روز قبل از نشست برای همه اعضای کمیته اجرایی ارسال شود. آنطور که از طریق منابع معتبر مطلع شده است برای اعضای کمیته اجرایی دعوت نامه، دستور کار و دیگر اسناد قبل از جلسه کمیته اجرایی ارسال نشده بود. "

شکوری تایید کرد که در این نشست حضور نداشته است.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۶ آوریل نبی را به عنوان دبیرکل انتخاب کرد و گفت اعضای کمیته اجرایی برای تایید این تصمیم حضور داشتند.

نبی گفت فدراسیون فوتبال ایران همیشه به اساسنامه‌ها پایبند بوده و اطلاعات نادرستی به afc داده شده است.

نبی گفت:" فدراسیون فوتبال ایران همیشه با کنفدراسیون فوتبال آسیا تعامل و ارتباط تنگاتنگی داشته و تبادل نامه یا ایمیل درباره تشریفات و مکانیزم‌های اداری از این نظر کاملا عادی است. متاسفانه سوء رفتار‌هایی در داخل کشور رخ داده است که منافع و موقعیت فوتبال کشور را با اهداف خاص در نظر نمی‌گیرد. "

وی افزود:" حضور و فعالیت هر ایرانی در دپارتمان‌ها و کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث افتخار است و ما با کمیته‌های مختلف کنفدراسیون از جمله دپارتمان فدراسیون‌های عضو رابطه خوبی داریم. "

"در همین رابطه فدراسیون طبق قوانین و مقررات اساسنامه عملکرد است. "

نبی مدیر کل باشگاه گسترش پارس خودرو و نایب رئیس باشگاه پرسپولیس و عضو هیئت مدیره این تیم بود.

حیدر بهاروند رئیس موقت فدراسیون فوتبال ایران از شکوری به خاطر زحماتش در زمان ایفای این نقش از دسامبر سال ۲۰۱۸ تشکر کرد.

این نخستین سمت نبی در فدراسیون فوتبال ایران نیست او قبلا دبیر کل مشاور اجرایی رئیس فدراسیون معاون دبیرکل و رئیس کنگره آمریکا بوده است.

فدراسیون فوتبال ایران مجمع عمومی انتخاباتی را در ماه سپتامبر برگزار خواهد کرد.

قرار بود مجمع عمومی روز ۱۵ مارس برگزار شود، اما به زمان دیگری موکول شد، زیرا فیفا دستور داد این کار را تا وقتی که فدراسیون فوتبال اساسنامه را اصلاح کند به تعویق بیندازند.

فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که این مجمع انتخاباتی باید به تعویق بیفتد، فیفا عنوان کرده بود که اساسنامه قبلی فوتبال ایران حاوی چند مفاد مشکل ساز از جمله دخالت دولت در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال آسیا کمیته اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

کد خبر 844554 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال