Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@12:34:17 GMT

کره شمالی ماسک ضدکرونا تولید کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۷۰۵

کره شمالی ماسک ضدکرونا تولید کرد

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA، این ماسک‌های جدید خواص نانو-آنتی‌بیوتیک دارند و مطابق با مشخصات فنی ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی هستند.

ری جائه داک، معاون مدیر موسسه لوازم پزشکی گفت: این ماسک گرد و غبار ریز را فیلتر می‌کند و انواع مختلف میکروب و ویروس در هوا را از بین می‌برد تا مصرف کننده بتواند هوای پاک را تنفس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماسک از مواد داخلی از جمله سنگ دارویی "کومگانگ" تولید شده که حاوی انواع میکروالمان‌های ضروری است.

اگرچه پیونگ‌یانگ رسما آماری را درباره تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور منتشر نکرده، اما اقدامات مختلفی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور اتخاذ کرده است که شامل تعطیلی مدارس و احداث بیمارستان‌های بیشتر هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماسک ضد کرونا کرونا ویروس کره شمالی پارسی خبر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تأمین انواع بذر ذرت بیش از نیاز کشور فراهم شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رئیس بخش تحقیقات دانه‌های روغنی، سال زراعی ۱۴۰۲ را سالی با دستاورد‌های متنوع و ارزشمند برای این بخش تحقیقاتی خواند و از معرفی رقم هیبرید آفتابگردان آذر و تولید بیش از ۳۰ تن بذر انواع دانه‌های روغنی خبر داد.

بهرام علیزاده، از تکمیل واحد بوجاری، واحد پوشش‌دهی (کوتینگ) بذر و تکمیل واحد گلخانه به‌عنوان مهم‌ترین اقدامات بخش در سال گذشته نام برد و معرفی رقم هیبرید آفتاب‌گردان آذر و تولید بیش از ۳۰ تن بذر انواع دانه‌های روغنی در طبقات مختلف بذری؛ آفتاب‌گردان (۸/۱ تن)، سویا (۳/۹ تن)، کلزا (۴/۵ تن)، کنجد (۵/۵ تن) و گلرنگ (۹/۴ تن) توسط بخش را تضمینی برای تأمین بذر موردنیاز کشاورزان و تولیدکنندگان دانست.

وی، استقبال خوب بهره‌برداران از برنامه روز انتقال‌یافته‌های تحقیقاتی "آشنایی با ارقام و روش‌های مدیریت مزرعه " و شرکت در کاروان ترویج بهره وری " ویژه الگوی کشت محصولات زراعی پاییزه "همچنین کسب رتبه برتر آزمایشگاه ملی روغن (مستقر در بخش) نیز در بین آزمایشگاه‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را از رویداد‌های مهم سال گذشته عنوان کرد.

در ادامه، رئیس بخش تحقیقات ذرت و گیاهان علوفه‌ای نیز خاطرنشان کرد: درصورتی‌که نیاز به تولید بیشتر بذر ذرت باشد امکان تأمین انواع بذر این محصول زراعی، بیش از نیاز کشور وجود دارد.

علی ماهرخ، در بیان دستاورد‌های این بخش تحقیقاتی، از معرفی پنج رقم اصلاح‌شده ذرت و گیاهان علوفه‌ای به بخش کشاورزی و بهره‌برداران خبر داد و تشریح کرد: سه رقم اسپرس؛ کوهین، مختار، بهار، یونجه ماندگار و ذرت هیبرید چوگان توسط اعضای هیئت‌علمی و محققان این بخش در سال ۱۴۰۲ به جامعه کشاورزان معرفی‌شده است.

وی در خصوص انتقال فناوری به بخش خصوصی در سال گذشته گفت: چهار رقم ذرت، یک رقم شبدر و یک رقم یونجه به بخش خصوص و تجاری‌سازی ارقام واگذارشده است. وی به تولید ۹۰۰۰ کیلوگرم بذر هسته‌های اولیه والدین انواع هیبرید‌های ذرت (دیررس، میان رس و زود رس) به‌عنوان برونداد این بخش تحقیقاتی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد. ۵۵ پروژه تحقیقاتی در دست اجرا، انتشار دستورالعمل ترویجی تولید بذر هیبرید سورگوم از دیگر فعالیت‌های شاخص این بخش تحقیقاتی در سال گذشته بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایلون چیست ؟
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • انواع باران در تولید گندم چه نقشی دارد؟
  • کشف بیش از ۱۵ هزار انواع قرص قاچاق از یک عطاری در خراسان شمالی
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • رشد ۲۰ درصدی تولید انواع محصولات کشاورزی در کردستان
  • هنگام خرید ورق به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • امکان تأمین انواع بذر ذرت بیش از نیاز کشور فراهم شد
  • تأمین انواع بذر ذرت بیش از نیاز کشور
  • تولید بیش از ۳۰ تن انواع بذر دانه‌های روغنی در کشور