Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز جوانان بسیجی در تویسرکان در قالب رزمایش همدلی با توزیع ماسک و شیرینی جلوی درب منازل همراه با پخش مولودی و تمثال مبارک حاج قاسم شادی را برای خانه های تویسرکانی ها رقم زدند، این رزمایش قرار است تا پایان رمضان در قالب خدمت رسانی به مردم ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هبر معظم انقلاب امروز در خجسته میلاد حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و عید نیمه‌شعبان در سخنان زنده و تلویزیونی خطاب به ملت شریف ایران فرمودند: “خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و امروز بسیجیان همیشه در صحنه در تداوم خدمت رسانی به آحاد مردم لبیک گویان به رهبر معظم انقلاب بیش از پیش وارد عرصه مبارزه با کرونا شدند و گوشه ای از فعالیت های خود را با عنوان رزمایش همدلی را آغاز کردند.

نشر شادی بین مردم در قالب رزمایش همدلی

در این بین شاهد هستیم که  بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) حوزه المهدی (عج) قدم قدم زنان با گام های استوار به درب منازل تعدادی از تویسرکانی ها رفتند تا با یاد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شادی و مهربانی خود در خجسته میلاد نور عالم هستی مهدی موعود(عج) و نیمه شعبان را با خدمت رسانی به مردم تلفیق کنند.

امروز جوانان بسیجی با توزیع ماسک و شیرینی جلوی درب منازل همراه با پخش مولودی و تمثال مبارک حاج قاسم شادی را برای خانه های تویسرکانی ها رقم زدند.

توزیع کتاب بین مردم در روزهای قرنطینه

از دیگر برنامه های این گروه جهادی می توان به اجرای یک کار توزیع کتاب برای استفاده مفید در روزهای قرنطینه بین مردم اشاره کرد.

سرگروه های حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت حوزه های متعدد بسیج این روزها بیشتر از همیشه پای کار آمدند.

گرچه امروز حلقه های صالحین برای پیشگیری از شیوع کرونا جمعشان مثل سابق جمع نمی شود، اما جهادشان در برنامه های پیشگیرانه ادامه دارد مانند همین توزیع کتاب با محوریت ترویج کتابخوانی بین مردم.

قوت گرفتن رزمایش همدلی از شعبان تا رمضان 

اقدامات حوزه مقاومت المهدی(عج) به این جا ختم نمی شود پیش از این مهدی دارایی، فرمانده این حوزه مقاومت در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان،  از موج همدلی برای رهایی از کرونا با گام های استوار بسیجیان تویسرکانی خبر داده بود، آنجا که این جوانان انقلابی حتی در شب های اعیاد شعبانیه نیز برای ضدعفونی کردن معابر و امکان عمومی پای کار آمدند.

به گفته دارایی تاکنون علاوه بر تولید ماسک، یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ بسته معیشتی با همکاری خیران تهیه و بین مردم و نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت المهدی(عج) تأکید دارد تا با حرکت در مسیر ولایت تا پایان ماه رمضان نیز برنامه های حوزه برای خدمت رسانی به مردم را با جدیت دنبال کنند و رزمایش همدلی خود را که مطالبه رهبر انقلاب است تحقق ببخشند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ اقدامات بسیج و سپاه ناحیه تویسرکان تنها محدود به یک حوزه مقاومت نمی شود، در این روزها هم بسیج جامعه زنان و هم دیگر اقشار بسیجی برنامه های گسترده ای برای شکست کرونا اجرا کرده و یا در دست اجرا دارند.

این اقدامات در قالب توزیع نذورات مردمی و یا برگزاری هیئت های مجازی در سطح روستاها همچنان به شدت پیگیری می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمت رسانی رزمایش همدلی حوزه مقاومت درب منازل بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه