Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:35:58 GMT

موراتا از کمند مصدومیت رها شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۷۴۱

موراتا از کمند مصدومیت رها شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آلوارو موراتا ستاره تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که در آخرین دیدار تیمش لیگ قهرمانان اروپا پیش از شیوع ویروس کرونا دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده بود، بهبود یافت.

موراتا ۴ هفته در خانه خود مشغول تمرینات فیزیوتراپی بود و امروز از سوی کادر پزشکی تیم اتلتیکو مادرید، بهببودی کامل او اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان این تیم از طریق دستگاه‌های مخصوص وضعیت بدنی این بازیکن را از خانه بررسی کرده اند. در صورت شروع مجدد مسابقات فوتبال در اروپا، این بازیکن می‌تواند تیمش را همراهی کند.

تعطیلات فوتبال اروپا پس از شیوع ویروس کرونا کاملا به نفع تیم اتلتیکو مادرید بوده است. این تیم با بهبودی موراتا دیگر هیچ بازیکن مصدومی ندارد. موراتا در این فصل در ۳۲ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۱۲ گل و ۳ پاس منجر به گل بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلوارو موراتا اتلتیکو مادرید ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با برد زمین را ترک کرد اما یولیان ناگلزمان خوشحال نیست، البته دلیل عدم خوشحالی او به تیمش مربوط نمی‌شود.

تیم ملی آلمان شب گذشته در بازی دوستانه با نتیجه 2-1 هلند را از پیش رو برداشت. این نتیجه 4 روز پس از آن اتفاق افتاد که آن‌ها فرانسه را 2-0 مغلوب خود کرده بودند.

آلمان به نظر به یک تیم مدعی تغییر چهره داده و یولیان ناگلزمان باید خوشحال باشد اما علیرغم پیروزی، سرمربی تیم ملی آلمان پس از سوت پایان بازی از شرایط موجود در دویچه بانک پارک فرانکفورت ناراحت بود.

ناگلزمن در مصاحبه‌ای با RTL پس از پایان بازی گفت:"متأسفانه زمین بازی فاجعه بود.  بسیاری از بازیکنان لیز خوردند. مخصوصا جمال موسیالا روی دریبل‌هایش."

در واقع اشاره ناگلزمان به  موقع دقیقه 81 موسیالا بود که با لغزش و عدم کنترل خوب  نتوانست یک موقعیت گل مناسب را وارد دروازه کند. به غیر از این ناگلزمان حتی گلی که تیمش دریافت کرده بود را به گردن زمین فرانکفورت انداخت!

ناگلزمان درباره گلی که تیمش دریافت کرد گفت:"البته که ضربه خوبی نبود اما مشکلات دیگری هم وجود داشت. فکر می‌کنم جاناتان تاه می تواند آن توپ را در یک زمین معمولی به راحتی کنترل کند."

ناگلزمان همچنین درباره بازیکنانی که برای این دو بازی به اردوی آلمان دعوت نشدند، گفت:"اگر همه آماده باشند، در تابستان 10 بازیکن را جایگزین نخواهیم کرد. نه حتی 5 بازیکن. شاید فقط 1-2 بازیکن جایگزین شوند. آن‌هایی که اینجا نبودند الان باید بهتر از کسانی باشند که اینجا هستند‌."

دیگر خبرها

  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!