Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام بختیاری با حضور در بیمارستان سرخس و تبریک سالروز میلاد مهدی موعود(عج) به مدافعان سلامت این شهرستان گفت: مجاهدت‌ مدافعان سلامت ما در کل جهان برای شکست کرونا بی‌نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، عصر امروز و در سالروز ولادت باسعادت مهدی موعود (عج)، امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از اعضای کمیته مردمی و پشتیبانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان، با حضور در بیمارستان لقمان حکیم سرخس این روز فرخنده را به مدافعان سلامت تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ملت ایران در آزمون مقابله با کرونا خوش درخشید

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در این دیدار با تأکید  بر اینکه آن کسی که بلا را دفع می‌کند، قطعاً حجت حق است، اظهار کرد: برخی بلاها برای ما یک آزمون هستند و در آزمون مقابله با کرونا ملت و مدافعان سلامت ما خوش درخشیدند.

امام‌جمعه سرخس افزود: مجاهدت‌های مدافعان سلامت ما در کل جهان برای شکست کرونا بی‌نظیر است، چون ما ریشه‌های اعتقادی محکمی داریم.

وی تصریح کرد: در شهرستان سرخس برای مقابله با این بیماری شاهد وحدت و همدلی خوبی بین مسئولان هستیم و مردم هم پای‌کار آمدند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: در این بحران باید کمک کنیم تا نیازمندی‌های بیمارستان در تمامی حوزه‌ها تأمین شود و نگاه ویژه‌ای به بیمارستان عمومی شهرستان داشته باشیم.

 

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: از جهت مردمی و کمک‌های مردمی موج خوبی در شهرستان شروع شد و همچنان ادامه دارد؛ مسئولان هم پیگیری‌های لازم را برای تأمین نیازمندهای اقشار مختلف مردم در این ایام داشته باشند.

وی عنوان کرد: بهترین جایی که باید امروز عید را تبریک می‌گفتیم، به مدافعان سلامت در شهرستان بود.

مردم طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» را جدی بگیرند

محمدرضا رجبی مقدم فرماندار سرخس نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه تاکنون کارهای ارزشمندی برای مقابله بیماری کرونا در شهرستان شده است، اظهار داشت: امروز برای نظام اسلامی این مهم است که هر کسی هر جا هست، وظیفه خودش را به‌درستی انجام بدهد.

فرماندار سرخس افزود: اولویت‌هایی را برای تجهیز بیمارستان لقمان شهرستان داریم که یکی از مهم‌ترین این اولویت‌ها آماده‌سازی تأسیسات، خرید و نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن است.

رجبی مقدم تصریح کرد: مردم باید بحث فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ضمن اینکه ما هم دغدغه رفع مشکلات مردم را داریم.

وی یادآور شد: اگر تجمعی داشته باشیم یا خطایی در این طرح صورت بگیرد، درگیر موج‌های بعدی بیماری کرونا می‌شویم.

فرماندار سرخس اضافه کرد: باید به کادر درمان و بهداشت شهرستان کمک کنیم تا خسته نشوند؛ همچنین تصمیمات برای مقابله با کرونا باید در شهرستان قرارگاهی گرفته شود تا مؤثر باشد.

رجبی مقدم بیان کرد: از رسانه‌ها درخواست داریم با انرژی بیشتر از قبل، مردم را نسبت به خطرات این بیماری هوشیار کنند.

وی افزود: اگر همه برای شکست کرونا دست‌به‌دست هم بدهیم، دست خدا هم پشت سر ما خواهد بود.

همکاری مردم برای شکست کرونا یک نیاز جدی است

عیسی صفری فرمانده سپاه سرخس هم در این دیدار با تقدیر از مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا اظهار کرد: هماهنگی که در شهرستان برای مقابله و شکست کرونا شکل گرفته، مثال‌زدنی بوده و قطعاً دست خدا با جماعت است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های مربوطه در قالب یک قرارگاه در شهرستان برای مقابله با کرونا پای‌کار آمدند.

فرمانده سپاه سرخس تأکید کرد: همکاری مردم برای شکست این ویروس یک نیاز واقعاً جدی است؛ دلیل اول آن تأمین نیازمندی‌ها و دوم ساخت جامعه است، یعنی جامعه مسئولیت خودش را بپذیرد.

در پایان این دیدار امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها و توسعه بیمارستان قرار گرفتند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابله با کرونا برای شکست کرونا فرمانده سپاه برای مقابله امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پلیس فتا نسبت به شیوه‌ی جدید کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد و برای مقابله با این شگرد توصیه کرد مردم پس از مواجهه با این پیام‌ها فریب نخورند و پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
مهم‌ترین راهکار مقابله با دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای افراد عمل کند.

دیگر خبرها

  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • اضطراب اجتماعی، اضطراب جمعیت و راه‌های مقابله با آن
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 25 مارس 2024