Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام وب سایت باشگاه منچستر یونایتد، این باشگاه تصمیم دارد در طول بحران شیوع ویروس کرونا اقداماتی را در حمایت از سازمان ملی بهداشت انگلیس موسوم به «سرویس ملی بهداست» انجام دهد.

اقدامات باشگاه منچستریونایتد شامل در اختیار گذاشتن ناوگان مل و نقل، توزیع هدایا و مواد غذایی و استفاده از ظرفیت ورزشگاه اولدترافورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر یونایتد ۱۶ وسیله نقلیه خود را در اختیار سازمان ملی بهداشت انگلیس قرار داده است و همچنین نام ورزشگاه اولدترافورد در فهرست ذخیره جهت استفاده از آن به عنوان ایستگاه موقت انتقال خون قرار گرفته است.

مقرر شده است که در صورت کمبود اهداکنندگان در اواخر امسال به دلیل بیماری کووید ۱۹، ورزشگاه اولدترافورد به مرکز انتقال خون تبدیل شود. علاوه بر این کارکنان بخش درمان انگلیس می‌توانند از هتل فوتبال و پارکینگ آن به صورت رایگان استفاده کنند.

همچنین این هفته منچستریونایتد ۳۰ هزار بسته مواد غذایی و نوشیدنی که در ورزشگاه انبار شده بود بین بانک‌های تغذیه، بیمارستان‌ها و سازمان‌های خیریه توزیع کرد.

علاوه بر این کارکنان باشگاه با استفاده از موادغذایی موجود در انبار ۳۵۰ وعده غذا تهیه و بین سازمان‌های خیریه محلی توزیع کردند.

روز گذشته نیز این باشگاه ۳۵۰۰ هدیه به کارکنان بخش بهداشتی از جمله نظافتچی‌ها اهدا کردند. منچستریونایتد همچنین تجهیزات پزشکی شامل تجهیزات نگهدارنده، لباس و دیگر وسایل پزشکی را به این سازمان اهدا کردند.

بیش از ۱.۴ میلیون نفر در جهان مبتلا به کووید ۱۹ شناخته شده‌اند و بیش از ۸۵ هزار نفر به خاطر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بریتانیا از نظر تعداد مبتلایان در رتبه هشتم قرار دارد و به لحاظ تعداد قربانیان در رتبه پنجم است.

بیشتر بخوانید: 

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا

کرونا به جام ملت‌های فوتبال آسیا رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستریونایتد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اساس بخشنامه‌ای که از سوی وزارتخانه بهداشت صادر شده به شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیمارستان جدید تعلق نخواهد گرفت که این موضوع باعث ایجاد مشکلات جدی شده است.

رضا احمدی با بیان اینکه بیمارستان دوم گناباد و بیمارستان ۶۴ تختخوابی بجستان منتظر دریافت ماده ۲۳ از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، افزود: بیمارستان دوم گناباد و بیمارستان ۶۴ تختخوابی بجستان در پیچ و خم بخشنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تکمیل بخش تخصصی بیمارستان علامه «بهلول» این دانشگاه در وسعت ۳۰۰۰ متر مربع شامل تخت‌های بستری، بخش سوختگی و ناباروری نیازمند یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی در خصوص وضعیت بخش سوختگی این مرکز افزود: بخش سوختگی این دانشگاه به یک بخش تخصصی با ۳۴ تخت تبدیل شده که شامل ۲۶ تخت روانپزشکی، ۶ تخت برای سوختگی و یک بخش هم برای ناباروری با سطح دو است.

احمدی با بیان اینکه بودجه مورد نیاز برای بخش سوختگی ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تاکنون فقط ۲۵۰ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است. البته پروژه‌های این بخش برای اینکه از حمایت‌های لازم برخوردار شوند باید ماده ۲۳ را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت کار در بخش سوختگی به هیچ عنوان متوقف نشده و پروژه فعال و اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد است افزود: بخش سوختگی بیمارستان بهلول به یک بخش تخصصی تبدیل شده است.

 

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز