Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور درگفت وگو با رئیس کل بانک مرکزی ضمن دریافت گزارشی از روند درخواست وام از صندوق بین المللی پول، بار دیگر با رد هرگونه تبعیض بین ایران و دیگر کشورها، تصریح کرد: صندوق بین‌المللی پول در این شرایط سخت باید بدون تاثیر پذیری از شیطنت‌های دشمنان ملت ایران، به وظیفه خود نسبت به تعهدات بین‌المللی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "عبدالناصر همتی" در این گفت‌وگو اقدامات انجام گرفته را تشریح و اعلام کرد که درخواست، در مرحله طرح در هیأت اجرایی صندوق است و ما مصمم به پیگیری آن هستیم.

رئیس کل بانک مرکزی در این گفت‌وگو گزارشی را از نحوه پیگیری استفاده از منابع بانک مرکزی در بانک‌های خارج از کشور و سایر منابع در دسترس برای تأمین نیازهای مردم به‌ویژه مواد مورد نیاز در مبارزه با کرونا، ارائه کرد.

وی همچنین در این گفت‌وگو از موفقیت حقوقی ایران در رفع توقیف یک میلیارد و 600 میلیون دلار منابع بانک مرکزی در «کلیر استریم لوکزامبورگ»، گزارش داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی حزب مستقل و اعتدال ایران، در مراسم یازدهمین مجمع عمومی و شانزدهمین کنگره حزب مستقل واعتدال که جمع کثیری از چهره‌های شاخص سیاسی و مذهبی حضور داشتند، قدرتعلی حشمیان ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از  فعالیت حرب مستقل و اعتدال ایران و جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران و خانه‌ احزاب  ارایه دادند.

کواکبیان رئیس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران و دبیرکل حزب مردم سالاری طی سخنانی از مسئولان خواست که به خواسته‌های احزاب توجه کنند و از رئیس جمهور تقاضا کرد که به وعده خودعمل کند و در مورد دستورشان که قول داده بودند به خانه احزاب ساختمان مناسبی اختصاص دهند پیگیری ومساعدت کنند.

دکتر حشمت الله قنبری استاد دانشگاه و رئیس ستاد دهه فجر طی سخنانی حاضرین را دراین ماه مبارک رمضان به رعایت تقوا وکمک به مستمندان دعوت کرده وضمن تشریح دوران زندگی کریم اهل بیت ازهمگان خواستند که از راه وروش زندگی امام حسن مجتبی (ع) راالگو وسرمشق خود قرار دهند.

در ابن مجمع عمومی و کنگره که ۳۵ نفر کاندیدا شده بودند، ابتدا اسماعیل ابراهیمی بعنوان رئیس مجمع عمومی و بهمن درویشی نایب رئیس اول و میرهاشمی منشی وپناهی ناظر مجمع عمومی برگزیده شدند و سپس با حضور ۳۴۱ نفر، انتخابات برگزار شد و در نتیجه دبیرکل واعضای شورای مرکزی حزب مستقل واعتدال ایران برای سه سال به شرح ذیل انتخاب شدند.

الف- اعضای اصلی شورای مرکزی.

۱) قدرتعلی حشمتیان با۲۵۹ رای بعنوان رئیس شورای مرکزی ودبیرکل

۲) راضیه علی بخشی ۱۴۳ رای

۳) فاطمه بهاروند ۱۲۸ رای

۴) حسن درزینی ۱۱۵ رای

۵) بهزاد معنوی پناه ۱۰۷ رای

۶) نظامعلی امجدیان ۹۹ رای

۷) رضا سرابیان ۸۹ رای

۸) حامدعلی بخشی ۸۶ رای

۹) منوچهر لعلی ۸۱ رای

۱۰) سارا فدایی ۷۶ رای

۱۱) حعفرآئین پرست ۷۱ رای

۱۲) میثم اشرفی اصفهانی ۶۷ رای

۱۳) ایرج جمشیدنژاد ۶۶ رای

۱۴) عزیزعلی پرتوی ۶۲ رای

۱۵) منصور خوشخت ۵۸ رای

ب- هیئت بازرسی بازرسین اصلی

۱) حاجیه شهناز ۱۷۰ رای

۲) مهدی زواره‌ای ۸۲ رای

۳) حمیداشرفی اصفهاتی ۷۲رای

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا
  • فروش آزاد ۱۷ میلیون دلار در افغانستان
  • تداوم موفقیت های بانک کارآفرین در سال۱۴۰۳