Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: با توجه به ادامه دار شدن بیماری کرونا، چهار تیم نخست لیگ برتری برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا مشخص می شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر سلیمانی در گفت و گویی به میسر نبودن ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و افزود: نخستین نشست معرفی چهار تیم نخست هفته جاری با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر برگزار و بنا شد در نشست های آتی برای معرفی چهار تیم نخست لیگ برتر تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ملاک عمل در این تصمیم گیری ۱۰ تا ۲۰ فاکتور از جمله کسب امتیاز تیم ها، گلهای زده و دریافت شده و برد و شکست های آنهاست.  

به گفته وی مهم ترین اقدام مدیران تیم های لیگ برتری باید به معرفی چهار تیم برتر متمرکز شود.

سلیمانی با بیان اینکه با تعطیلی ۲ ماهه لیگ، آمادگی بازیکنان و تیم ها برای ادامه بازی‌ها کاهش یافته است اضافه کرد: با نظر مدیران و سازمان لیگ برای تیم های سقوط کننده تصمیم گیری خواهد شد و در این خصوص، تیم هایی که احتمال سقوط آنان بیشتر حس می شود را ۲ تا ۳ دیدار  در زمین بدون تماشاگر مشخص می کنند.

نماینده سازمان لیگ ادامه داد: با توجه به لغو رویدادهای بین المللی، تیم ملی تا شهریور ماه فرصت دارد که با برگزاری اردوهای آماده سازی، ملی پوشان مستعد خود را برای رویداد های آتی بین المللی مشخص کند.

سلیمانی به لغو کامل مسابقات جام حذفی فوتبال کشور اشاره کرد و گفت که با معرفی چهار تیم نخست، سهمیه کشورمان در فصل بعد باشگاه‌های آسیا مشخص خواهد شد.

وی افزود: در این خصوص کنفدراسیون آسیا برای ادامه بازی‌های تیم های ملی و باشگاه‌ها آسیا تصمیم گیری خواهد کرد.

شیوع بیماری کرونا از هشتم اسفند ماه سال گذشته روند ادامه لیگ برتر فوتبال را مسکوت کرد.

تیم های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی(با ۲۱ بازی) به ترتیب ۴۷، ۳۷ و ۳۷ و استقلال با ۳۶ امتیاز (۲۰بازی) به ترتیب رتبه اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 418087

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال ویروس کرونا سپاهان تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معرفی چهار تیم چهار تیم نخست تصمیم گیری باشگاه ها لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت، جایگاه واقعی این تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر نیست. - اخبار ورزشی -

محمد آبشک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست و در چند بازی اخیر، به غیر از بازی با پیکان نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با پیکان هم مستحق باخت نبودیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط روحی تیم خوب است و در بازی قبلی هم با اینکه با دو گل از گل‌گهر عقب افتادیم، ولی جبران کردیم.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تأکید کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که در جدول چند پله خودمان را بالا بکشیم. استقلال خوزستان در این فصل خیلی بدشانس بود و در چند بازی در دقایق آخر گل خورد، تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی است و جای استقلال خوزستان، چهاردهم جدول نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به جدایی‌اش از فولاد خوزستان و اینکه مدیران این باشگاه در آخرین لحظه او را کنار گذاشتند، گفت: دوست ندارم در این مقطع در مورد این موضوع صحبت کنم و در یک زمان مناسب صحبت خواهم کرد.

آبشک در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس رقابت نزدیکی دارند و هر دو با خصوصیات فنی متفاوت نتایج خوبی می‌گیرند. پیش‌بینی سخت است، ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهار شنبه ۵ اردیبهشت
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است