Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قربانی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح تونل نور در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر با بیان اینکه هر ماه با اجرای یک طرح و افتتاح یک پروژه خاص در مجموعه پل معلق، مشگین شهر از توانایی تبدیل به مقصد اصلی گردشگری کشور برخوردار خواهد شد، عنوان کرد: با تحقق چنین مهمی، مجموعه پل معلق مشگین شهر در آسمان گردشگری کشور بیش از بیش خواهد درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل مجموعه پل معلق مشگین شهر افزود: به امید خدا پس از برپایی جشن شکست کرونا و تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان مشگین شهر در این فضای زیبا و مفرح، پذیرای شهروندان و گردشگران خواهیم بود

قربانی یادآور شد: شهرستان مشگین شهر علاوه بر پل معلق دارای آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری متعدد از جمله کهنه قلعه، بقعه شیخ حیدر، پارک جنگلی، بقعه امامزاده سید ابراهیم خراسانی و مجموعه گردشگری تفرجگاه داغلار باغی لاهرود و.... است.

وی یادآور شد: لازم است تا آحاد مردم به هشدارهای بهداشتی توجه کرده و در حال حاضر از سفر به مراکز گردشگری مشگین شهر خودداری کنند تا بعد از شکست کرونا پذیرای میهمانان و مسافران باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آثار تاریخی جاذبه های گردشگری گردشگری مسافران مشگین بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مشگین شهر پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر پنج شنبه در پنجاه و ششمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: باید با ارائه طرحی، فرمانداران طی تعامل با شهرداران به تقسیم بندی مناطق مختلف شهرها بپردازند و مسؤولیت رسیدگی به هر منطقه با محله‌های زیرمجموعه آن را به یک مدیر یا شهردار بسپارند.

وی مطرح کرد: اکنون ۶۷ محله، هدف این قرارگاه قرار گرفته اند و باید مدیران خانه‌های محله در کنار شهرداران و سایر مدیران استان به احصای موضوعات و مطالبات محله‌ها بپردازند و برای رسیدگی به آنها تعامل ویژه ای داشته باشند. چندین موضوع مهم در محله‌ها تعریف شده که باید در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه باید برای کسب رضایتمندی مردم تمام توان و تمرکز خود را معطوف کنیم، افزود: مدیران خانه‌های محله و شهرداران و مدیران مربوطه باید تعاملی سازنده در سایه انسجام و شکیبایی با نیت خدمت به مردم داشته باشند. شوراهای اسلامی شهر و شهرداران با کمک به تحقق اهداف این قرارگاه، سبب ساز جلب اعتماد و احترام مردم می‌شوند.

عبداللهی با بیان اینکه شوراهای اسلامی و شهرداران سالم و خدمتگزار مورد تأیید مردم هستند و می‌توانند در ادوار بعدی نیز به پشتوانه این اعتماد خدمت کنند، به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و عنوان کرد: رشد تولید عامل توسعه اقتصاد و به تبع آن کشور است که با مشارکت مردم در این بخش، به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی شده و پیشنهادات و طرح‌های اقشار مختلف مردم، مدیران، شوراها، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، مدیران خانه محله‌ها و … را در راستای تحقق شعار سال پذیرا هستیم.

استاندار البرز با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در برگزاری این دوره نیز همراهی ویژه ای داشته باشید تا با مشارکت حداکثری، همچنان سربلند باشیم. بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی انشعابات موقت آب، برق، گاز و … دریافت می‌کنند تا افراد کم درآمد جامعه نیز از این امکانات بی بهره نمانند.

کد خبر 6081966

دیگر خبرها

  • موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد