Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@02:03:31 GMT

قتل هولناک در ممسنی / درگیری طایفه ای 4 قربانی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۰۵۸

قتل هولناک در ممسنی / درگیری طایفه ای 4 قربانی برجای گذاشت

حوادث رکنا:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس،گفت: در پی اختلاف بین ۲ طایفه بر سر چراگاه دام در روستای برم سیاه از توابع شهرستان ممسنی، یک نفر جان باخت و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس محمدی، پنجشنبه بیان داشت: ظهر امروز (بیست و یکم فروردین ۹۹) در پی تماس تلفنی با پاسگاه ماهور مبنی بر نزاع و درگیری در روستای برم سیاه ماهور از توابع شهرستان ممسنی، ماموران این پاسگاه به محل یاد شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بررسی این موضوع مشخص شد که درگیری بر سر مرتع و چراگاه دام بین ۲ طایفه صورت گرفته و یکی از نزاع‌کنندگان با مشخصات معلوم اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری سوزنی کرده که در این حادثه متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گفته محمدی، در این درگیری، برادر مقتول که حضور داشته او نیز مجروح و حالش وخیم گزارش شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل به همراه برادرش متواری شده و پلیس ممسنی در تلاش برای دستگیری او است.

محمدی افزود: هم اینک امنیت منطقه در وضعیت مطلوب و آرام قرار دارد و اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حادثه قاتل قتل پلیس اخبار اخبار حوادث سیاه قربانی هولناک درگیری طایفه ای معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرونا عکس فیلم دختر تلگرام ویروس کرونا حوادث تهران اخبار تهران کرونا ویروس ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور

فرماندار راور با اشاره به وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان، گفت: برداشت گل محمدی تا اواخر اردیبهشت در راور ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا عباسی فرماندار راور صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان راور، خبر داد و اظهار داشت: برداشت این محصول تا اواخر اردیبهشت‌ماه در مناطق مختلف این شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به دلیل کمبود منابع آبی، تغییر الگوی کشت به عنوان راهکار اساسی برای برون رفت از این بحران مطرح شد، گفت: یکی از محصولات مهم در راستای تغییر الگوی کشت و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی، گل محمدی است.

فرماندار راور با اشاره به اینکه تغییر الگوی کشت و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری، در دستور کار کشاورزان این شهرستان قرار دارد، بیان کرد: در این راستا کشت گل محمدی در سطح شهرستان راور در حال انجام است.

وی سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان راور را 33 هکتار عنوان کرد و افزود: از این میزان 24 هکتار آن بارور است که برداشت آن تا اواخر اردیبهشت‌ماه در این شهرستان انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال از هر هکتار باغ بارور گل محمدی شهرستان راور چیزی در حدود هزار و 500 کیلوگرم گل به صورت غنچه و گلبرگ برداشت شود، گفت: گل‌های برداشت شده جهت تهیه غنچه خشک، گلبرگ خشک و تولید گلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قتل در مزون لباس
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی