Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:41:38 GMT

کاهش ۴۶ درصدی تردد خودروها در مسیرهای برون شهری ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۰۶۰

کاهش ۴۶ درصدی تردد خودروها در مسیرهای برون شهری ایلام

محمد حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۱۲۱ هزار و ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شد که این میزان تردد خودروها در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۴ هزار و ۳۰۶ دستگاه خودرو بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت(اول فروردین ماه تاکنون) ۱۱۶ هزار و ۹۴۶ خودرو وارد استان شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: این آمار براساس ثبت تردد خودروها توسط تردد شمارها در جاده های استان به دست آمده است.

حسنی، شیوع ویروس کرونا و پرهیز از  سفرهای غیرضروری را دلیل اصلی این کاهش ها برشمرد و ادامه داد: در زمینه حمل و نقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ویروس کرونا تردد جاده ای پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ویروس کرونا تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ویروس کرونا تردد جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت عملیات راهسازی در محور ایلام - صالح آباد، حد فاصل کیلومتر ۱۲ تا ۱۴ (محدوده پل رانشی تا سه راه چم آب) از مورخ ۱۴۰۳/۲/۲ به مدت ۳ ماه، جاده از ۴ خطه به ۲ خطه تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: رانندگان تقاضا می‌شود جهت تسهیل در عملیات راهسازی و رعایت نکات ایمنی با عوامل راهداری و پلیس راه نهایت همکاری را داشته باشند و به هنگام رانندگی در این محدوده احتیاط بیشتری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند

کد خبر 6084009

دیگر خبرها

  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد