Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز تولد «حضرت صاحب الزمان (عج)» توزیع ۱۵۰ سبد کالا با ارزش ۵۰ میلیون ریال بین خانواده های کم بضاعت گچساران، توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در گچساران؛ امروز پنج شنبه (۲۱ فروردین)، دومین مرحله کمک های مردمی به همت کانون فرهنگی باقرالعلوم مسجد امام حسین(ع) و موکب طریق الکربلای گچساران، بین نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کمک ها در قالب ۱۵۰ سبد کالا به ارزش ۵۰ میلیون ریال توسط جوانان خودجوش و انقلابی در ۱۰ محله فقیرنشین گچساران و روستاهای اطراف به افراد کم بضاعت اهدا شد.

 

سبدهای کالا شامل (خرما، برنج، گوشت، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا و شیرینی) بودند.

 

گفتنی است؛ مرحله سوم این کمک ها در ماه رمضان با طرح «سفره رمضان» اجرا خواهد شد.

 

برپایه این گزارش؛ یک راس گوسفند به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عج) در روز ولادت آن بزرگوار به ارزش ۱۸ میلیون ریال ذبح و گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

 

پایان پیام/685

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سجاد محمداصغری با اشاره به افزايش تولید گوشت مرغ در تویسرکان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۴۲ قطعه بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۴۷ درصدی داشته به طوری که میزان جوجه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده بین واحدهای تولیدی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ تویسرکان یادآور شد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از ۸ هزار تن و در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و تولید مرغ گرم وجود ندارد خاطرنشان کرد: گوشت مرغ شهرستان با همکاری یکصد واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

محمداصغری تصریح کرد: وضعيت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است. 

وی در پايان به اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این مهم در حال انجام و در مرحله نصب کارتخوان است به نحوی که از مرحله تولید تا توزیع به صورت هوشمند رصد می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه