Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور پس از دریافت گزارش‌های جداگانه‌ای از وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه و آغاز فعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک در همه استان‌ها به جز تهران، تاکید کرد که این طرح باید با نظارت دقیق و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران نیز قرار است از سی‌ام فروردین آغاز شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این گفت‌وگو گزارشی را از آخرین وضعیت استان‌ها و تهران در روزهای گذشته و امروز و میزان آمادگی و ارزیابی از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفت‌وگو با سعید نمکی، ضرورت هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها و نظارت دقیق و جدی از سوی وزارت بهداشت برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسب و کارهای کم‌ریسک را در دوره اجرای این طرح، مورد تاکید قرار داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی نیز در این گفت‌وگو گزارشی را از کار کمیته امنیتی و اجتماعی ارائه و بر آمادگی وزارت کشور برای اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

رئیس جمهور در این گفت‌وگو، هماهنگی منسجم‌تر وزارت کشور با وزارت بهداشت برای پیشبرد طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و بازفعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک از روز شنبه را ضروری خواند و تاکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی باید به طور دقیق در همه این کسب و کارها، اماکن عمومی و به‌ویژه در وسایل نقلیه عمومی اجرا و مراعات شود.

لینک کوتاه: asriran.com/00320f

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روحانی فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی کسب و کارهای کم ریسک پروتکل های بهداشتی گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان

علی رسولی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح شهرستان و از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی یک واحد قصابی در لاهیجان به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی پلمب شد.

رسولی افزود: بر همین اساس کارشناسان نظارت بهداشتی این اداره طی بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان یک واحد قصابی به علت عرضه گوشت غیر بهداشتی با حکم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پلمپ شد.

وی اضافه کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده بازدیدهای مشترک با حضور ادارات تعزیرات حکومتی و بهداشت از مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی شهرستان صورت گرفته و طی آن ۱۸۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و پرونده متخلف مربوطه به مراجع قضائی ارسال شد.

رسولی تصریح کرد: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6078546

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • تاکید وزارت بهداشت بر سبوس دار کردن «نان»
  • چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
  • دلیل تاکید وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» چیست؟