Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:47:30 GMT

۴ تیم بالای جدول به آسیا می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۲۴۹

۴ تیم بالای جدول به آسیا می‌روند

نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرد چهار تیم بالای جدول به‌عنوان نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان معرفی می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، حیدر سلیمانی به میسر نبودن ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و به ایرنا گفت: نخستین نشست معرفی چهار تیم نخست هفته جاری با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر برگزار و بنا شد در نشست‌های آتی برای معرفی چهار تیم نخست لیگ برتر تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: ملاک عمل در این تصمیم‌گیری ۱۰ تا ۲۰ فاکتور از جمله کسب امتیاز تیم‌ها، گل‌های زده و دریافت شده و برد و شکست‌های آنها است.  

 

به گفته نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مهم‌ترین اقدام مدیران تیم‌های لیگ برتری باید به معرفی چهار تیم برتر متمرکز شود.

 

سلیمانی با بیان اینکه با تعطیلی ۲ ماهه لیگ، آمادگی بازیکنان و تیم‌ها برای ادامه بازی‌ها کاهش یافته است، ابراز کرد: با نظر مدیران و سازمان لیگ برای تیم‌های سقوط کننده تصمیم‌گیری خواهد شد و در این خصوص، تیم‌هایی که احتمال سقوط آنان بیشتر حس می‌شود را ۲ تا ۳ دیدار  در زمینِ بدون تماشاگر مشخص می‌کنند.

 

 

 

 

او اضافه کرد: با توجه به لغو رویدادهای بین‌المللی، تیم ملی تا شهریورماه فرصت دارد که با برگزاری اردوهای آماده‌سازی، ملی پوشان مستعد خود را برای رویداد های آتی بین‌المللی مشخص کند.

 

نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به لغو کامل مسابقات جام حذفی فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: با معرفی چهار تیم نخست، سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود.

 

سلیمانی عنوان کرد: کنفدراسیون آسیا برای ادامه بازی‌های تیم‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

گفتنی است، در حال حاضر تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی(با ۲۱ بازی) به ترتیب با ۴۷، ۳۷ و ۳۷ امتیاز و استقلال با ۳۶ امتیاز (۲۰بازی) به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند.

ویروس کرونا سازمان لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال معرفی چهار تیم لیگ قهرمانان سازمان لیگ تصمیم گیری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • امکان معرفی نماینده حقوقی به دادگاه توسط تولیدکنندگان میسر شد/حذف هزینه های بالای وکالت برای بخش خصوصی