Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:20:51 GMT

ساعت کاری ادارات در قزوین ۷ تا ۱۴ است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۲۷۷

ساعت کاری ادارات در قزوین ۷ تا ۱۴ است

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قزوین ، رقیه نانگیر افزود: تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و حضور دو سوم نیروهای دستگاهها در محیط کار از ۲۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، باتوجه به تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز مرحله فاصله گذاری هوشمند،از ۲۳ فروردین ماه جاری کلیه خدمات عمومی دستگاههای اجرایی استان قزوین با حضور دو سوم کارکنان ارائه و تا یک سوم کارکنان از طریق دورکاری یا اعطای مرخصی به صورت نوبت کاری از حضور در محل معاف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت : این دستورالعمل به کلیه دستگاههای اجرایی استان قزوین ابلاغ شده است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود.  

در معمولی‌ترین حالت، این ویروس باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

دوره نهفتگی نسبتا طولانی این بیماری تنفسی مرگ‌ بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا استان قزوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا استان قزوین تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مراکز اهدای خون در شب‌های قدر درشهرستان‌های یزد، اردکان، مهریز ومیبد به شرح زیر فعال وآماده خونگیری از اهداکنندگان می‌باشند:
پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در یزد، میدان ابوذر در تمامی شب‌های قدر ازساعت ۱۹:۳۰ لغایت ۰۰:۳۰ (سی دقیقه بامداد)، مرکز اهدای خون و فرآوری شهرستان اردکان در تمامی شب‌های قدر از ساعت ۱۹:۳۰لغایت ۰۰:۳۰ (سی دقیقه بامداد)، مرکز اهدای خون شهرستان میبد در تمامی شب‌های قدر از ساعت ۱۹:۳۰لغایت ۰۰:۳۰ (سی دقیقه بامداد)، مرکز اهدای خون شهرستان مهریز
 در شب قدربیست وسوم ماه رمضان از ساعت ۱۹:۳۰لغایت ۲۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • چرا ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ابلاغ نشده است؟
  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد
  • ساعت کار ادارات یک استان تغییر کرد + جزئیات
  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون شب‌های قدر در یزد
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا