Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا در پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، هریک از ماه های سال را به نام یک حرکت بسکتبال معرفی کرده و نام ۳۱ ستاره بسکتبال جهان را هم روی یکی از روزهای یک ماه ۳۱ روزه گذاشته و از کاربران خواسته تاریخ تولد خود را با نام بازیکن و حرکت بسکتبالی به جای روز و ماه تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پست، روز سیزدهم به حامد حدادی، ستاره بسکتبال کشورمان و آسیا اختصاص پیدا کرده است. 

برای نمونه اگر تاریخ تولد یکی از کاربران سیزدهم اکتبر باشد، در قسمت نظرات باید بنویسد Hamed Haddadi poster dunk!

ریکی رولیو، آندره کریلنکو، پائو‌گسول، بن سیمونز، جیان لیان، کاری اروینگ، استیو نش، شکیل اونیل، صلاح مجری، لوئیز اسکولا، کوین دورانت، یائو مینگ و درک نوویتسکی برخی دیگر‌ از نام های حاضر در این فهرست ستاره های بزرگ محسوب می‌شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال فیبا فدراسیون جهانی بسکتبال حامد حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد  هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی، غربی و ارتفاعات خبر داد.

حامد یزدی مهر افزود: تا پنج شنبه نهم فروردین، احتمال وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت استحکام سازه‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی تاکید کرد و از شهروندان خواست هنگام فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف زیر بنا‌های نیمه کاره و پرواز با هواپیما‌های سبک خودداری کنند.

حامد یزدی مهر افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در این مدت از برپایی چادر‌های مسافرتی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از عشایر هم خواست هنگام چرای دام و تردد در مناطق کوهستانی احتیاط کنند.

حامد یزدی مهر به کشاورزان هم توصیه کرد تمهیدات لازم را برای پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیندیشند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • لحظات منشوری برنامه حامد آهنگی
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • فیلم حرکات منشوری حامد اهنگی مقابل زن بازیگر | ادا و اطوار بد مستی؟
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • فیلم/ شعرخوانی حامد طونی در دیدار با رهبر انقلاب