Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز یکی از ناظران لیگ دسته اول در مصاحبه ای غیر مسولانه صحبت از معرفی نمایندگان لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرد و حتی خبر از توقف مسابقات جام حذفی داده بود.
این در حالی است که مدیران فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و باشگاه های لیگ برتر تاکنون هیچ جلسه ای نداشته و تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لذا سازمان لیگ فوتبال طبق رهنمودهای فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - همچنان مصمم به از سر گیری‌مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سایر لیگ‌های کشور بعد از عادی شدن شرایط بوده و با هماهنگی  ستاد ملی کرونا و مراجع ذیصلاح  مسابقات را از سر خواهد گرفت

255 41

کد خبر 1374943

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر لیگ برتر نوزدهم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان