Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر سلیمانی به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد.

طرفداری- درحالیکه مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ساعتی قبل درباره آخرین وضعیت رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرد طبق نظر فیفا هیچ لیگی نباید در دنیا نیمه تمام بماند، ما هم نمی‌توانیم نوزدهمین دوره لیگ برتر را نیمه کاره رها کنیم.

با این وجود لحظاتی قبل، نقل قولی از سوی حیدر سلیمانی، نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منتشر شد که با این صحبت نبی تفاوت زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نقل قول آمده بود: چهار تیم ابتدایی لیگ برتر با درنظر گرفتن ملاک‌هایی مانند کسب امتیاز، گل زده، گل خورده، برد، باخت معرفی می‌شوند و تیم‌هایی هم که احتمال سقوط آن‌ها وجود دارد هم با برگزاری ۲ ،۳ بازی در زمین بی طرف تکلیف تیم‌های سقوط کننده را مشخص می‌کنند تا از این طریق لیگ به اتمام برسد. ضمن اینکه جان حذفی هم لغو می‌شود و با معرفی چهار تیم برتر لیگ، نمایندگان ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد.

این صحبت‌های سلیمانی شائباتی را ایجاد کرد، اما او در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:

حرف‌های من نظر شخصی است و موضع رسمی سازمان لیگ و فدراسیون لغو رقابت‌های جام حذفی، ادامه نیافتن لیگ برتر و معرفی چهار تیم ابتدایی جدول لیگ به عنوان نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیست.

او افزود:

اعتقاد دارم اگر هفته آینده هم لیگ را آغاز کنیم باید یک ماه به تیم‌ها برای آماده سازی شان زمان بدهیم و با این وضعیت لیگ در تیر تمام می‌شود. به هر حال سازمان لیگ هم در جلسه‌ای که هفته پیش برگزار کرد آخرین راهکار‌ها را برای ادامه یا لغو لیگ برتر بررسی می‌کند، اما تاکنون تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی