Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "مهدی حاجیان" روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود : امروز ناجا با حضور جهادی و فداکارانه در عرصه مقابله با ویروس کرونا نشان داده است همان طور که مقام معظم رهبری تصریح فرموده اند این نیروها حقیقتاً مجاهدان فی سبیل الله هستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه جهاد برای دفاع از سلامت عمومی جلوه دیگری از ایثارگری مدافعان امنیت است، اذعان داشت: ناجا امروز نیز همانند تمام عرصه های جهاد، در صف اول ایثارگری ایستاده و خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در اختیار مدافعان سلامت و امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجیان با قدردانی از تمام نیروهای نظامی و انتظامی که با تشخیص و بصیرت انقلابی، عرصه کنونی جهاد را حضور در کنار مدافعان سلامت دانسته اند، تأکید کرد: درحالی که بسیاری از مشاغل و مردم به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، روزهای قرنطینه خانگی را سپری می کنند، نیروی انتظامی با حضور در سطح جامعه و انجام وظایف جاری در کنترل و مقابله با جرایم و آسیب ها، توجه ویژه‌ای را صرف اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همچنان کلیه ورودی و خروجی های استان به صورت شبانه روزی توسط کارکنان فرماندهی انتظامی استان قزوین کنترل و مصوبات ستاد برای حذف سفرهای غیرضروری مؤکداً اجرایی می شود.

به گفته وی از آغاز طرح فاصله اجتماعی تعداد یک هزار و 200 خودروی غیر بومی در مبادی ورودی استان قزوین کنترل و برگشت داده شدند و تعداد 150 فقره اعمال قانون و 12 دستگاه نیز توقیف شد.

سردار حاجیان با اشاره به کاهش 71 درصدی تردد در ایام تعطیلات نوروزی در محور های مواصلاتی استان در مقایسه با سال گذشته اذعان داشت: از 25 اسفند ماه 98 تا 15 فروردین 99 تصادفات فوتی 65 درصد، جرحی 41 درصد و خسارتی 88 درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی استان قزوین اضافه کرد: اخطار به یک هزار و 87 واحد صنفی و پلمب 536 واحد صنفی متخلف از اقدامات پلیس امنیت عمومی قزوین در راستای اجرای طرح فاصله گذاری با همکاری سازمان های ذیربط از ابتدای طرح تاکنون بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان این که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مطالبه عمومی شهروندان از ناجاست اظهار داشت : پلیس در اجرای قانون و تحقق بخشیدن به درخواست های قانونی شهروندان، هیچ گونه مماشاتی با قانون شکنان نشان نخواهد داد و تا زمان تعیین شده، این قانون را با قاطعیت کامل اجرا می کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی قزوین بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و سلامت ویروس کرونا بهداشت و سلامت انتظامی استان قزوین طرح فاصله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین رجبی در این خصوص، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در این دادستانی و با وصول مکاتبه از سوی سازمان امور مالیاتی کشور؛ نسبت به انتقال پرونده مالیاتی 9 شرکت تولیدی مستقر در استان که با عنایت به استقرار دفترشان در تهران وجوه مالیاتی خویش را به اداره مالیات تهران واریز می‌کردند، اقدام شد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، افزود: همچنین تعداد 4 شرکت تولیدی دیگر نیز در مرحله بررسی و تصمیم‌گیری و انتقال به استان قزوین هستند که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین