Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:33:43 GMT

احتمال کناره‌گیری سفیر آمریکا در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۴۶۳

احتمال کناره‌گیری سفیر آمریکا در کره جنوبی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، گزارش‌ها از احتمال کناره‌گیری هری هریس، سفیر آمریکا در کره جنوبی از سمت خود تا پیش از پایان سال میلادی جاری حکایت دارد.

خبرگزاری رویترز روز پنج‌شنبه گزارش داد هری هریس در نشستی خصوصی به نزدیکان خود گفته است حتی در صورت انتخاب مجدد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در انتخابات امسال، تا پایان نوامبر از سمت خود در سفارت این کشور در کره جنوبی کناره‌گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد او مایل است به جای ادامه خدمت در دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ، حتی اگر او پیروز انتخابات شود، فقط تا نوامبر در این پست باقی بماند. بنا به گزارش این خبرگزاری، هریس تمایلی به ادامه خدمت در منصبی که باید بار مشکلات میان آمریکا و کره جنوبی را متحمل شود، ندارد. بنا به گفته یکی از متحدان سفیر آمریکا در کره جنوبی، پس از انتقاد مقامات واشنگتن از سئول برای پایان دادن به توافق اشتراک اطلاعاتی با دولت ژاپن، هریس به وزارت خارجه کره جنوبی فراخوانده شد.

سخنگوی سفارت آمریکا در سئول از پاسخ صریح به سوال خبرگزاری رویترز در خصوص احتمال کناره گیری هریس خودداری کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفیر آمریکا دونالد ترامپ کره جنوبی کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن اعلام کرد که تحریم‌های احتمالی آمریکا بر گردان «نتساح یهودا» ممکن است به تیپ «گولانی» نیز کشیده شود.

به گزارش مشرق، مایکل اورون، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم درخصوص احتمال تحریم گردان «نتساح یهودا» وابسته به ارتش صهیونیستی تصریح کرد که ممکن است این تحریم شامل تیپ‌های دیگر نیز بشود.

‌وی همچنین گفت این موضوع از این گردان آغاز شده و ممکن است تیپ «گولانی» و تیپ «چتربازان» را نیز شامل شود و این امر برای ارتش رژیم صهیونیستی به‌مثابه «سقوط» است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»