Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:27:39 GMT

فیفا هم به دبیر کل جدید فدراسیون رسمیت داد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۴۶۶

فیفا هم به دبیر کل جدید فدراسیون رسمیت داد

رئیس عالی فدراسیون های عضو فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ضمن تبریک دبیرکلی مهدی محمد نبی برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در نامه ارسالی  ورون موسنگواومبا،رییس عالی فدراسیون های عضو فیفا آمدهاست؛


 
جناب آقای مهدی محمد نبی
دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

 
زوریخ: 9 آوریل 2020


دبیرکل محترم،
بازگشت به نامه مورخ 8 آوریل 2020 فدراسیون فوتبال ایران در مورد انتصاب جنابعالی به عنوان دبیرکل فدراسیون، به نمایندگی از مدیریت فیفا صمیمانه به جنابعالی تبریک عرض نموده و برای شما در این مسئولیت جدید آرزوی موفقیت می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مشتاقانه منتظر همکاری با جنابعالی برای توسعه و پیشرفت فوتبال جمهوری اسلامی ایران  می باشم.


در پایان اعلام می دارم اطمینان داشته باشید که مدیریت فیفا به حمایت خود از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایرانبرای دستیابی به اهداف تعیین شده و تقویت هرچه بیشتر همکاری های موجود، ادامه خواهد داد.


        ارادتمند- فیفا
    
   ورون موسنگو –اومبا

رئیس عالی فدراسیون های عضو

 

 

گفتنی است این نامه در شرایطی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است که پیش تر انتخاب مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل جدید و برکناری ناگهانی ابراهیم شکوری مورد تایید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفته بود.

مهدی محمدنبی فیفا فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی محمدنبی فیفا فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال