Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: در قالب طرح سفره رضوی در مناطق محروم استان اردبیل بیش از ۲ هزار وعده غذایی بین نیازمندان و محرومان تهیه و توزیع شد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر قیامی با اشاره به اینکه به منظور تقدیر و تشکر از زحمات مجاهدان عرصه سلامت و مدافعان جان مردم دیدارهایی با کادرپزشکی و درمانی بیمارستانهای مختلف و بیماران کرونایی در مرکز درمان کرونای استان داشتیم، اظهار داشت: طی دیداری که با مدافعان سلامت استان و فرمانده سپاه استان اردبیل داشتیم از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی و سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در راستای همراهی دفتر رضوی برای رسیدگی به نیاز محرومان تقدیر و تشکر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در قالب سفره رضوی و خوان کرم امام رضا(ع) اقداماتی اندیشیده و تدارک دیده شده است، افزود: در قالب این طرح به تمام نانوایی‌های حاشیه شهرهای استان ابلاغ شده تا نسبت به تهیه و توزیع رایگان نان بین محرومان و نیازمندان اقدام نمایند.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان تصریح کرد: تهیه و توزیع بیش از 2 هزار وعده غذای گرم بین محرومان و نیازمندان در مناطق دور افتاده و حاشیه شهرها نیز در قالب طرح خوان رضوی انجام شده است.

به گفته قیامی با تلاش آستان قدس رضوی بیش از 4 هزار وعده غذای گرم نیز هفته گذشته بین کادر درمانی و بهداشتی و همچنین بیماران کرونایی در استان اردبیل توزیع گردید.

وی اظهار کرد: سنت حسنه دستگیری از نیازمندان و مردم محروم از قدیم‌الایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است که در این راستا از سپاه حضرت عباس(ع) استان برای همراهی و همکاری دلسوزانه با دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان گفت: تمامی اقدامات دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل با هدف ترویج و تبلیغ سنت حسنه احسان و نیکوکاری انجام گرفته است که امیدواریم با حضور خیران همیشه حاضر در صحنه استان بتوانیم با رفع کمبودها و محرومیت‌ها در اسرع وقت این ویروس منحوس را در کشور شکست دهیم.

قیامی از تمامی مردم و خیران خواست تا در صورت وسع توان نسبت به دستگیری از مردم محروم و نیازمند استان اردبیل که توان تهیه اقلام ضروری بهداشتی و روزانه زندگی را ندارند، اقدام نمایند.

انتهای پیام/133/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر آستان قدس رضوی در استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند

عبدالحسین ملک جعفریان، این آمار را اختصاص به بازه زمانی 29 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 عنوان کرد و گفت: از این تعداد قریب به 38 هزار و 808 نفر از موزه مرکزی و فرش بازدید داشته اند. 
وی، موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با 3هزار و 800 و موزه مردم شناسی با 505 نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی بازدید قرار داد. 
ملک جعفریان تصریح کرد:  طی این مدت 110 گردشگر خارجی از کشورهای پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه نیز برای بازدید به موزه های حرم مطهر رضوی آمدند. 
رئیس اداره گنجینه های موزه آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه با تعداد 5 هزار و 655 نفر بازدید کننده را پربازدیدترین روز سال برشمرد و اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • ناپدید شدن ۲۰۰۰ فلسطینی در مناطق مختلف غزه/ کشف گور جمعی در خان‌یونس/ ارتش اسرائیل در رفح
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس