Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:01:36 GMT

شایعه تا واقعیت بازگشایی سینماها

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۵۵۲

شایعه تا واقعیت بازگشایی سینماها

برخلاف ادعای برخی کاربران بازگشایی سینماها و تئاترها تعطیل هسنتد.

از شایعه تا واقعیت: برخی کاربران فضای مجازی و رسانه‌های غیررسمی از به سرگیری فعالیت سالن‌‌های سینما و تئاتر و نمایشگاه‌های فرهنگی خبر دادند.

 

اما در این رابطه علیرضا .هاب زاده، مشاور وزیر بهداشت و مسئول فضای مجازی ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد: بنا به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا، سالن‌های سینما، تاتر، موسیقی، آموزشگاه‌های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی سینما تئاتر وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: مریم سادات ظهوریان عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تغییرات پیش روی نمایشگاه سی‌وپنجم، گفت: فضاهای نمایشگاهی با توجه به تکمیل‌تر شدن فضای مصلی امام خمینی(ره)، امسال وسیع‌تر است و فضای بهتر و بیشتری در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفته است. با تکمیل فضاهای مصلی امام خمینی(ره) حتی بخش‌هایی که در دوره‌های قبل در اختیار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود به نحو کاملتری در اختیار ناشران قرار می‌گیرد. به طور کلی نظم نمایشگاه کتاب هر سال بیشتر شده و از تجربه سال‌های قبل نیز بهره‌برداری می‌شود.

توسعه دیپلماسی فرهنگی با نمایشگاه کتاب

امیرحسین بانکی‌پورفرد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره نقش و جایگاه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی کشور، گفت: نمایشگاه کتاب تهران یک جمع‌بندی از کل فضاهای فرهنگی کشور در بازه زمانی یکسال گذشته محسوب می‌شود، که به صورت یکجا می‌توان تأثیر آن را بر دیگر شئون مشاهده کرد. در بخش بین‌الملل نمایشگاه نیز که کتاب‌هایی از ناشران دیگر کشورها عرضه می‌شود، زمینه برای دیپلماسی فرهنگی فراهم است و می‌تواند نقطه اصلی مزیت کشور ما در جهان اسلام و کل دنیا باشد. از این نظر کمتر به این کارکرد نمایشگاه توجه شده است.

حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حسین ریگی، کارگردان سینما که با فیلم «میرو» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، با اشاره به رویداد فرهنگی بزرگ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: وقتی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وارد می‌شویم متوجه جنب و جوش کسانی خواهیم شد که کتاب و مطالعه در زندگی‌شان تاثیر گذاشته است. آنها حامل یک انرژی مثبت هستند و فکر می‌کنم این حس خوب همچنان در نمایشگاه جاری است.

فراخوان مشارکت مردمی در تولیدات رسانه‌ای

کمیته روابط عمومی نمایشگاه درنظر دارد، از شهروند – خبرنگارانی که درباره این دوره از نمایشگاه کتاب در صفحات یا کانال های خود در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا می‌کنند یا به بازنشر اخبار ستاد خبری نمایشگاه می‌پردازند، تقدیر کند. آن دسته از شهروند – خبرنگارانی که علاقه مند هستند در فاصله بین اول اردیبهشت تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ اخبار یا محتواهایی مرتبط از روند آماده سازی تا روزهای برپایی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منتشر کنند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

کد خبر 845799 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان نمایشگاه بین‌المللی تهران کتابخانه، کتابخوانی، کتابداری نمایشگاه

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • واکنش کاربران فضای مجازی به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان