Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:55:24 GMT

کشف یکهزار و ۷۶۰ لیتر الکل سفید قاچاق در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۵۹۶

کشف یکهزار و ۷۶۰ لیتر الکل سفید قاچاق در خرمشهر

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمد صالحی عصر پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، ماموران پلیس شهرستان خرمشهر با کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی نیسان حامل الکل صنعتی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار یک هزار و ۷۶۰ لیتر الکل سفید غیرمجاز قاچاق به ارزش تقریبی ۴۴۰ میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پیش از این در ۱۴ فروردین ماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک هزار و ۴۱۷ لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون خبر داده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمشهر قاچاق انتظامی اهواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمشهر قاچاق انتظامی اهواز ویروس کرونا خرمشهر قاچاق انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه