Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:34:34 GMT

راهنمای جامع خرید چمدان و کیف چرم از فروشگاه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۶۳۳

راهنمای جامع خرید چمدان و کیف چرم از فروشگاه

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سفر کردن یکی کارهایی ست که افراد بسیاری آن را انجام می دهند حال به منظور تفریح باشد و یا حتی سفر کاری. این سفرها ممکن است از چند ساعت تا چندین روز زمان ببرد. بدون شک برای سفر چند ساعته نیاز نداریم که لوازم بسیاری همراه خود ببریم اما برای سفرهای چندین روزه خصوصا سفرهای تفریحی نیاز داریم که لوازم بسیاری را همراه خود داشته باشیم از لوازم شخصی و بهداشتی و آرایشی گرفته تا لباس و کفش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و شاید مهمترین چیزی که برای شروع یک سفر عالی نیاز باشد وسیله ای ست که به ما کمک کند تا این لوازم مورد نیاز را درون آن جای دهیم و این وسیله چیزی نیست جز چمدان. یک حمل کننده جادار و عالی که می تواند تمام لوازم مورد نیاز را درون خود جای دهد و حمل آن نیز آسان می باشد.

خرید چمدان گزینه بسیاری مهمی می باشد زیرا می تواند سفر را برای ما بسیار لذت بخش نماید. بدون شک متوجه جایگاه مهم چمدان در میان لوازم زندگی ما ایرانیان شده اید با توجه به اینکه در خرید جهیزیه عروس چمدان در چند سایز مختلف وجود دارد و دیده می شود. چمدان ها می توانند سایز و شکل و رنگ های مختلف داشته باشند که با توجه به نیازی که داریم می توان آن ها را انتخاب نمود.

چمدان چیست؟

چمدان که در گذشته به آن جامه دان، جامدان و یا حتی  کیف بزرگ یا صندوقچه دسته داری نیز گفته میشده است. وسیله ای است که می توان لوازم شخصی و لباس ها را درون آن جای داد و با خود حتی در مسافت های طولانی نیز حمل نمود.

چمدان ها امروزه از جنس الیاف مصنوعی، فلز، پلاستیک سخت، چرم، پارچه های مقاوم یا ترکیبی از تمام این موارد  ساخته می شوند. همچنین برخی از چمدان ها دارای دسته های بلند هستند و برخی دیگر دسته کوتاه دارند و حتی برخی از چمدان های بسیار بزرگ دارای چرخ هستند تا بتوان راحت تر آن ها را حمل نمود. برای داشتن امنیت بیشتر برخی از چمدان ها دارای قفل و رمز نیز می باشند.

حال برای اینکه بتوانید بهترین نوع چمدان با توجه به نیاز و استفاده ای که دارید را انتخاب نمایید قصد داریم به شما در این موضوع کمک نماییم. زیرا خرید یک چمدان خوب مانند یک سرمایه گذاری عالی می باشد که سالیان سال در اختیار شما خواهد بود.

آشنایی با انواع چمدان

چمدان ها اشکال و انواع مختلفی دارند که شامل: کپسولی یا باکسی، برزنتی، چرمی و غیره می باشند. عمده جنس چمدان هایی که امروزه از آن برای سفر استفاده می کنیم از جنس الیاف مصنوعی گاها هم برخی فلزات می باشند. اما چرم در بین تمامی جنس چمدان ها همچنان در رده نخست قرار داد. اگر بخواهیم از نظر جنس چمدان ها را تقسیم کنیم می توان به 4 گروه کلی شامل برزنتی، چرمی، فلزی وکیف های دستی سبک سامسونت تقسیم بندی کرد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

برای تقسیم بندی انواع چمدان از نظر لحاظ شکل ظاهری و نوع حمل می توان به دسته چمدان های چرخ دار، بدون چرخ، کیف و ساک مسافرتی وغیره تقسیم نمود.

تقسیم بندی دیگری نیز وجود دارد که بر اساس حجم و گنجایش چمدان می باشد و با توجه به نوع نیاز برای خرید چمدان باید ابعاد آن را انتخاب نمود.

 

انتخاب کیف چرم مردانه

 اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم متوجه این موضوع خواهیم شد که مردان برای زیبایی و خوش‌تیپی هرچه تمام‌تر از این نوع کیف‌ها استفاده می‌کردند. کیف چرم مردانه یک وسیله کاملاً کاربردی بوده که باعث افزایش زیبایی فرد شده و باتوجه به موقعیت سنی فرد قابل تعیین است. در هنگام انتخاب کیف چرم مردانه مناسب باید به یک سری از نکات توجه کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. گاهی توجه نکردن به جنس کیف و کیفیت و مرغوبیت آن باعث می‌شود تا شما انتخاب مناسبی نداشته و پول خود را هدر بدهید. اگر می‌خواهید یک کیف مناسب خریداری کنید پس بهتر است به نکات گفته‌شده در این مقاله توجه کنید.

بخش‌های فلزی و مختلف به کار رفته در کیف‌ چرم مردانه باید دارای کیفیت ساخت بالایی باشند تا بتوانند جلوه زیبایی به آن ببخشند. اگر بخش‌های فلزی مختلف کیف چرمی دارای اتصال سست و شل باشد علامت بزرگی است که نشان می دهد تولیدکننده در تولید این نوع کیف کم‌کاری‌های زیادی را انجام داده است و جنس مرغوبی را ارائه نمی‌دهد. کیف‌های مرغوب و باکیفیت چرمی دارای ابزارهای فلزی مخصوص به خود و منحصربه‌فرد بوده و بسیار به چشم می‌آیند.

در برخی موارد دیده شده است که حکاکی‌های مختلفی بر روی کیف چرمی مردانه صورت گرفته، باعث افزایش زیبایی آن می شود. اگر به ابزارهای بکار رفته در کیف‌های بی‌کیفیت توجه کنید متوجه این موضوع خواهید شد که قسمت‌های فلزی و سایر قسمت‌ها به درستی تعبیه نشده است و زیبایی چشم‌نوازی ندارد. در واقع شما در هنگام انتخاب یک کیف چرم مردانه می بایست به قرارگیری ابزار فلزی توجه کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

انتخاب چرم با کیفیت

زمانی که به دنبال خرید یه کیف چرم مناسب هستید مدلی را جستجو می‌کنید که دارای چرم اصل باشد، چرم واچتا چرمی بسیار باکیفیت بوده که استفاده از آن در طراحی کیف‌های چرمی باعث ایجاد یک کیفیت عالی می‌شود. اگر واقعاً زیبایی، ظرافت و کارایی کیف برای شما حائز اهمیت است هرگز به سراغ کیف‌هایی نروید که برچسب چرم اصل بر روی آن درج شده است. می‌توانید با کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه‌های تشخیص چرم اصل، محصول تقلبی را از محصول واقعی تشخیص دهید.

باید بدانید چرم های استفاده‌شده در صنعت کیف دارای درجه‌های مختلفی است و به همین دلیل دارای قیمت متفاوت است. انتخاب کیفیت چرم با توجه به موقعیت و نوع استفاده شما متفاوت است. به‌‌عنوان مثال چرم‌هایی که دارای بافت نرم‌تر و شل‌تری هستند رسمیت کمتری داشته و برای استفاده در کیف‌های معمولی مناسب است. باید بدانید انتخاب کیف چرم با توجه به درجه چرم آن بستگی به هدف شما دارد.

برای خرید کوله پشتی ، چمدان ، کیف چرم و انواع کیف میتوانید به فروشگاه 123kif.ir مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار اقلام مسافرت کیف چرم مردانه انتخاب کیف توجه کنید چمدان ها کیف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)

 دقت کنید فروشگاه این برند با چه روش ساده‌ای به خریدارانش در هنگام خرید کمک می‌کند که کیف و کوله‌ی مناسب را انتخاب کنند؛ در گوشه‌ی فروشگاه یک کابین هواپیما را در اندازه واقعی شبیه‌سازی کردند تا خریدارانی که بیشتر با هواپیما سفر می‌کنند، بتوانند کیف و‌ کوله‌ای را انتخاب کنند که از نظر اندازه و فرم، مناسب فضای داخلی هواپیما باشد و به راحتی در قفسه‌ی بالای سر مسافران جا بگیرد!     منبع: خلاقیت بدون مرز کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • راهنمای خرید سرور های اچ پی مناسب برای سازمان و ارگانها
  • بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی
  • راهنمای جامع خرید ورق سیاه
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • راهنمای جامع طراحی داخلی به کمک شرکت معماری
  • هنگام خرید ورق به چه نکاتی باید توجه کنیم؟