Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@12:36:00 GMT

سارقان چاقو کش به سوپرمارکت های مشهد رحم نکردند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۶۵۶

سارقان چاقو کش به سوپرمارکت های مشهد رحم نکردند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا : باند سرقت خشن از سوپرمارکت های مشهد کمتر از 48 ساعت متلاشی شد.

حجم ویدیو: 19.38M | مدت زمان ویدیو: 00:03:01

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری 5 متهم پرونده حمله به سوپرمارکت های مشهد در حال ارتکاب سرقت در مشهد خبر داد.

سرهنگ "جواد شفیع زاده" گفت: ساعت 5 بامداد روز یکشنبه گذشته چند جوان با سرو صورت پوشیده به یک سوپرمارکت در محدوده بلوار پیروزی مشهد حمله ور شده و در حالی که چاقو به دست داشتند با تهدید فروشنده بیش از 100 هزار تومان وجه نقد و مقداری خوراکی به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی گزارش این سرقت به فوریت های پلیسی 110 ، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و اقدامات قانونی اولیه به عمل آمد.

کارآگاه شفیع زاده افزود: در حالی که کارآگاهان اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان نیز تحقیقات خود را پیرامون این سرقت آغاز کرده بودند تصاویری از صحنه ارتکاب جرم در فضای مجازی منتشر شد و پس از گذشت 48 ساعت،کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با اقدام های گسترده علمی و اطلاعاتی ،دریک عملیات سخت و پیچیده پلیسی اعضای باند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

وی گفت: کارآگاهان در تعقیب سایه به سایه متهمان ، زمانی که آنها وارد یک سوپرمارکت درمحدوده خیابان نخریسی مشهد شده بودند به طور غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در بازجویی های فنی از متهمان که هیچ گونه سابقه کیفری نداشته و ادعا می کنند بچه محل هستند و قبل از ارتکاب سرقت ها ،قرص های روانگردان مصرف می کردند تا کنون از4 فقره سرقت های خشن سوپرمارکت ها رمزگشایی شده و تحقیقات از اعضای این باند با دستورات تخصصی مقام قضایی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنها ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان جرم پلیس اخبار حوادث مشهد خشن فیلم باند سرقت حوادث مشهد ساعت اخبار خراسان رضوی عکس کرونا فیلم تلگرام ویروس کرونا دختر اخبار تهران حوادث تهران کرونا ویروس بیمارستان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، به سوءاستفاده سارقان از سهل‌انگاری مالباختگان اشاره کرد و اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه از ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۱ سارق و ۵ مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین به کشف ۵ دستگاه خودرو سواری پراید و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد و بیان‌داشت: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6078887

دیگر خبرها

  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان