Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@08:55:11 GMT

استان فارس در بحران کرونا خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۷۸۵

استان فارس در بحران کرونا خوش درخشید

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، وزیر بهداشت طی تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که صبح امروز، همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی ( عج) و در حاشیه نشست ستاد روزانه بررسی اقدامات ویژه مبارزه با کروناویروس برگزار شد با قرائت شعری از حافظ شیرین سخن و تبریک این عید سعید، گفت: با توجه به اپیدمی این بیماری و آمارهایی که در این ایام به دست ما می‌رسد، استان فارس خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او فزود: افتخار می‌کنم به وجود یکایک شما و دستتان را به گرمی می‌فشارم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در طول این مدت، بهترین مدیریت را از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدیم و برای شما تندرستی و سلامتی آرزومندم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان فارس در اپیدمی کروناویروس، گفت: مجموعه دانشگاه از ابتدای شیوع این بیماری و در تمامی ایام تعطیلات سال نو، به صورت شبانه روزی فعال بودند.

دکتر «مهرزاد لطفی» تاکید کرد: تمامی مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشان دادند که پای کار هستند و با تمام وجود به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سعید مهرانپور مدیر عامل موسسه مردمی سازی سلامت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در همایش هفته سلامت با بیان طبق آخرین  اطلاعات پویش ملی فشار خون که ۳۰ الی ۳۱ درصد مردم کشور به بیماری فشار خون مبتلاهستند گفت: با همکاری هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و با مساعدت مجمع خیران سلامت شهرستان بحث اموزش و توانمندسازی ۱۲ هزاری نفر از مردم شهر جغتای از ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز خواهدشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم در این همایش با اشاره  به توانمندسازی سواد سلامت مردم گفت: جریانی که در توانمندسازی اتفاق می‌افتد فرد و هر یک از آحاد جامعه خودش نیازش را تشخیص می‌دهد، وقتی که نیازش را تشخیص داد باید به دنبال تصمیم گیری باشد که کجا برود یاد بگیرد نحوه دوره درمان تغذیه دانسته‌هایش افزایش پیدا می‌کند هم نیازش را پیدا می‌کند و هم در تصمیم گیری و تصمیم‌سازی مدیران شرکت می‌کند

سالاری افزود: سلامت افراد  برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد وزارت بهداشت به تنهایی از پس هزینه‌ها برای خدماتی که بایستی به شکل گسترده ارائه بدهد برنمی‌آید،در اینجا باید مشارکت مردم و ارگان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد باشد و اگر این نباشد این اتفاق برای خدمات سلامت به معنای کامل اتفاق نمی‌افتد.

وی  گفت: سلامت یکی از نعمت‌های بزرگ و الهی است که  خداوند  به ما ارزانی داشته و باید به عنوان یک نعمت آن را پاس بداریم وقتی ما به سلامت می‌اندیشیم که سلامت ما در معرض خطر قرار بگیرد و مبتلا به یک بیماری شویم

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون