Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@08:49:15 GMT

دروغ آتش بس یکجانبه ائتلاف متجاوز سعودی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۷۹۰

دروغ آتش بس یکجانبه ائتلاف متجاوز سعودی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با دروغ دانستن آتش بس یکجانبه ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد که متجاوزان به تحرکات نظامی خود در جبهه‌های مرزی ادامه می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای متجاوز به تنش آفرینی نظامی خود در جبهه‌های مختلف به ویژه جبهه‌های مرزی ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متجاوزان بیش از پنج بار برای پیشروی در مناطق حرض و مجازه عسیر و البقع در ناحیه نجران اقدام کردند.

السریع گفت: تلاش‌های دشمنان از بامداد امروز تا این لحظه با پشتیبانی هوایی بیش از 10 سورتی پرواز آنها ادامه داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به یاری خداوند توانستند با همه پیشروی‌های متجاوزان مقابله کرده و آنها را متحمل خسارت و تلفات زیادی کنند.

این سخنگو تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن آمادگی کامل خود را برای مقابله با هرگونه تنش آفرینی نظامی در جبهه‌های مختلف اعلام می‌کنند و سرنوشت هرگونه تنشی چیزی جز شکست و ناکامی نخواهد بود.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد

آیین رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

در این آیین نیروهای مسلح مستقر در اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این آیین بود.

نیروهای مسلح مستقر در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • رژه اقتدار؛ ارتش آماده‌تر از همیشه
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد