Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@01:07:21 GMT

گفتگوی تلفنی روحانی با وزیران بهداشت و کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۸۰۹

رئیس جمهور پس از دریافت گزارش‌های جداگانه‌از وزیران کشور و بهداشت، درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و آغاز فعالیت کسب و کار‌های کم‌ریسک از روز شنبه در همه استان‌ها به جز تهران، تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای روحانی افزود: این طرح باید با نظارت دقیق و جدی وزارت بهداشت با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور هماهنگی منسجم‌تر وزارت کشور با وزارت بهداشت برای پیشبرد طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را از ضروری دانست و تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی باید به طور دقیق در همه این کسب و کارها، اماکن عمومی و به‌ویژه در وسایل نقلیه عمومی اجرا و رعایت شود.   وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این گفتگو گزارشی از آخرین وضعیت استان‌ها و تهران و میزان آمادگی و ارزیابی از اجرای طرح فاصله‌گاری هوشمند اجتماعی ارائه کرد.   وزیر کشور نیز در این گفتگو گزارشی از کارگروه امنیتی ـ اجتماعی ارائه و بر آمادگی وزارت کشور برای اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور وزیر بهداشت طرح فاصله گذاری هوشمند وزیر کشور طرح فاصله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه وبدا، بهروز رحیمی اظهار کرد: در دولت مردمی و تاکنون بیش از ۳ هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

کد خبر 745512

دیگر خبرها

  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ژاپن
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط
  • گفتگوی تلفنی رئیسی با امیر قطر / کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با امیر قطر درباره حمله موشکی به اسرائیل
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل