Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:51:06 GMT

غلبه بر کرونا نیازمند همکاری شهروندان است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۸۴۵

غلبه بر کرونا نیازمند همکاری شهروندان است

شهردار فولادشهر گفت: رسیدن به شرایط پایدار و در نهایت عبور از بحران کرونا نیازمند صبوری، همراهی و همدلی شهروندان با مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک محمدی در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش مدیران و کادر درمانی بیمارستان شهید مطهری و پایگاه‌های بهداشت سلامت فولادشهر، اظهار کرد: امروز ایران نیز همانند بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ با دشمن نامرئی قرار دارد و در این میدان نبرد پرسنل خدوم خدمات شهری شهرداری در کنار کادر درمانی در صف مقدم مقابله با کرونا تلاش می‌کنند سلامت، امنیت و آرامش شهروندان را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت نیروهای شهرداری در ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن فولادشهر همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: روزانه با استفاده از بیش از ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی، اماکن عمومی این شهر گندزادیی می‌شود.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: در کنار گندزدایی و ضدعفونی معابر تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار لیتر آب‌ژاول به صورت رایگان در بین مردم توزیع شده است.

محمدی عنوان کرد: خوشبختانه شهروندان فولادشهر در هفته‌های اخیر خصوصا در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه با مدیریت شهری تعامل بسیار خوبی داشتند، اما رسیدن به شرایط پایدار و در نهایت عبور از بحران کرونا نیازمند صبوری، همراهی و همدلی شهروندان با مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص آغاز فعالیت اصناف کم‌خطر از ۲۳ فروردین، انتظار می‌رود شهروندان فولادشهر همچون روزهای اخیر همراهی و همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

کد خبر 418097

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری شهرهاي ايران شهروند کرونا در اصفهان فولاد شهر شهرداری شهر حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است