Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:32:22 GMT

۷۷ درصد مدارس لرستان به شبکه شاد دسترسی دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۸۷۵

۷۷ درصد مدارس لرستان به شبکه شاد دسترسی دارند

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۷۷ درصد مدارس استان به شبکه شاد دسترسی دارند.

علیرضا نخعی عصر امروز  در جلسه ویدئو کنفرانس مدیریت مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوب وزارت آموزش وپرورش و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ارتباط‌گیری،  شبکه اجتماعی دانش‌آموزان به نام  «شبکه شاد » ایجاد شده است که این شبکه بازگشایی مدارس در فضای مجازی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شبکه شاد از کارهای پراکنده جلوگیری می‌کند و در ساعات مشخص دانش‌آموزان در کلاس‌های مشخص با برنامه درسی مشخص حضور خواهند یافت و فرآیند یاددهی و یادگیری انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان شرایط این شبکه افزود : در این شبکه از روز شنبه حتی‌الامکان حضور و غیاب دانش‌آموزان و پیگیری  فرآیندهای آموزش وجود دارد یعنی مطابق برنامه درسی برای آنان دروس تدریس می‌شود و در بستر این شبکه نظارت موثرتریانجام خواهد گرفت .

نخعی گفت: امروزه هر چند ظاهر مدارس تعطیل است ولی همکاران با جدیت پیگیر وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان هستند.

وی عنوان کرد: در سیستم آموزش و پرورش از نوآموزان پیش دبستانی تا دانش‌آموز پایه دوازدهم حضور دارد که با هماهنگی اولیا و تلاش همکاران زمینه ادامه فرآیند تدریس در بستر این شبکه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش تعطیلی مدارس دانش آموزان لرستان دانش آموزان شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در آئین کلنگ زنی مدارس گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید بهترین محیط برای آنان فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در راستای حمایت از دانش آموزان و توجه به بحث آموزش نیاز است بستر کار با امکانات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موحد اظهار کرد: با توجه به دغدغه ما و همه مسؤولان این کارهای ماندگار صورت گرفت که فرزندان ما از نعمت تحصیل برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با احداث این مدارس و بهره‌برداری از آن‌ها، دانش‌آموزان روستاهای چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار از فضای آموزشی جدید و نوساز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6063070

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟