Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفتگو با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برنامه های دولت برای کاستن از عوارض اقتصادی ناشی از توقف برخی کسب و کارها در دوران کرونا و تاکید بر این موضوع در بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر تسریع در اجرای پیشبرد طرحهای حمایتی دولت از اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این گفتگو بر تسریع در اجرای طرح اعتبار یک میلیون تومانی برای هر خانواده یارانه‌بگیر برای ماه اردیبهشت تاکید کرد.

محمدباقر نوبخت نیز در این گفتگو گزارشی از روند اجرای این طرح و همچنین طرح‌های عمرانی که ضرورت دارد تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسند، ارائه کرد.

کد خبر 4896620

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه کشور حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی علی لاریجانی حجت الاسلام حسن روحانی ایران هیئت دولت سال جهش تولید ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری سپاه پاسداران سید عباس موسوی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی در حاشیه بازدید از تونل انرژی تبریز، ضمن تاکید بر اهمیت ویژه این طرح در امنیت شبکه انتقال و فوق توزیع برق کلان شهر تبریز، بر تسریع در اتمام هرچه زودتر آن تاکید و برخی رهنمودها و دستورات مقتضی را نیز در همین خصوص صادر کرد.

بهروز فتح الله زاده معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای آذربایجان در این بازدید، گفت: طرح تونل انرژی کلان شهر تبریز ٣٧٣٥ متر طول و ٢.٤٠ متر قطر دارد که در بخش حفاری و تحکیم موقت و لاینینگ های نهایی حدود ٩٦ درصد و در نصب دستک، بستها و تأسیسات برقی و مکانیکی از حدود ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: کابل کشی این طرح به تازگی آغازشده و تا سه ماه آینده به پایان خواهد رسید.

کد خبر 6078461

دیگر خبرها

  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • توزیع کود یارانه دار در استان
  • تاکید بازرس کل لرستان بر تسریع در روند احداث پل «شوراب»
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • اجرای سومین مرحله توزیع کالابرگ الکترونیکی