Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:46:29 GMT

دوران خوش نوری در هرتابرلین به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۸۸۷

سرمربی ایرانی دوران کوتاه مدتی روی نیمکت هرتابرلین تجربه کرد، اما عملکرد خوبی در چهار بازی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوری که قبل از هفته سیزدهم بوندس لیگا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به‌عنوان دستیار اول یورگن کلینزمن در هرتابرلین انتخاب شد، در اواخر بهمن‌ماه ۹۸ به‌عنوان جانشین اسطوره آلمانی، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باشگاه هرتابرلین که پس از نتایج ضعیف و شکست‌های پیاپی، در پایان هفته بیست و یکم بوندس لیگا با کلینزمن قطع همکاری کرد، الکساندر نوری را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی نمود که این مربی ایرانی هم توانست در مدت کوتاهی عملکرد خوبی ارائه دهد و کامبک‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

 

الکس نوری که سابقه هدایت وردربرمن و اینگولشتات را نیز در کارنامه داشته و مقطعی گزینه حضور در تیم ملی باشگاه‌های ایرانی هم بود، بعد از جانشینی کلینزمن چهار بازی روی نیمکت هرتابرلین نشست و نتایج نسبتا خوبی هم به دست آورد، اما باشگاه آلمانی در تصمیمی نسبتا غیرمنتظره اقدام به قطع همکاری با او کرد.

 

 

نوری در قامت سرمربی موقت هرتابرلین، نخستین بازی را با پیروزی خارج از خانه ۲ بر یک مقابل پادربون آغاز کرد، اما بعد از آن با وجود میزبانی از کُلن، شکست عجیب ۵ بر صفر را متحمل شد که این نتیجه شایعات برای قطع همکاری با او را از آن زمان تاکنون به وجود آورد.

 

در حالی که نوری در دو مسابقه حساس با دوسلدورف و وردربرمن توانست به دو تساوی دست پیدا کند و تا زمان تعلیق رقابت‌های بوندس لیگا بخاطر شیوع ویروس کرونا، ۵ امتیاز در ۴ مسابقه به دست آورد، اما باشگاه آلمانی امروز رسما از جانشین سرمربی ایرانی‌اش رونمایی کرد.

 

 

 

باشگاه هرتابرلین ساعاتی قبل با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برونو لابادیا به‌عنوان سرمربی این تیم و جانشین الکساندر نوری انتخاب شده است تا این مربی به پایان دوران خوش و کوتاه مدت‌اش در این تیم برسد.

 

الکساندر نوری هرتابرلین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الکساندر نوری هرتابرلین الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا

سرمربی بارسا زمستان گذشته اعلام کرد در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند، اما اکنون گفته می‌شود در تصمیمش تجدید نظر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، نتایج چند ماه اخیر بارسلونا سبب شده تا مسئولان این باشگاه خواهان تجدیدنظر ژاوی هرناندز در تصمیمش برای جدایی در پایان فصل شوند.

اوایل زمستان گذشته بود که ژاوی پس از کسب برخی نتایج دور انتظار توسط بارسا، اعلام کرد که با وجود اینکه تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد اما در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد.

در حالی که پس از حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا، ژاوی هر گونه مذاکره برای ادامه همکاری را تکذیب کرده بود، امروز روزنامه مارکای اسپانیا خبر داد سرمربی جوان بارسلونا برای مذاکره جهت ماندن روی نیمکت این تیم توافق کرده و احتمال تجدیدنظر او بالا گرفته است.

در واقع، او اولین گام را برای ماندن و اجرای قراردادش که در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، برداشته است. ژاوی موافقت کرده است با خوان لاپورتا رئیس باشگاه برای بحث در این مورد ملاقات کند و این تصمیم در حال حاضر گام بزرگی برای ماندن او است. همچنین، خوان لاپورتا و دکو، مدیر ورزشی بارسا بر این باور هستند که در حال حاضر بهترین گزینه، حفظ ژاوی در باشگاه است.

بر این اساس، گزینه‌های اصلی بارسلونا برای جانشینی ژاوی یا نمی‌خواهند مربیگری کنند یا با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و همگی دور از دسترس هستند.

گزینه دیگر رافا مارکز است، محتمل‌ترین گزینه در صورتی که ژاوی روی موضع خود محکم بایستد و تصمیم به جدایی بگیرد، اما انتخاب این مربی مکزیکی هم یک ریسک است. او اگر چه در تیم دوم بارسا کارنامه مثبتی را به جا گذاشته است، کار در تیم اول موضوع دیگری است. به همین خاطر حمایت‌ها از مدافع اسبق تیم بارسا در داخل باشگاه زیاد نیست و او مانند ژاوی از حمایت رسانه‌ها برخوردار نیست.

با توجه به این شرایط لاپورتا از جلسه با ژاوی برای ماندن اسقبال کرده است و سرمربی بارسا خواهان تجدیدنظر در قراردادش خواهند شد. باشگاه به او اطمینان خاطر داده که از حمایات کامل برخودار است و سعی می‌کند بهترین تیمی را که می‌تواند برای فصل ببندد، اگرچه همه آنها از محدودیت‌های خود به دلیل بازی جوانمردانه مالی،آگاه هستند.

علی‌رغم آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده، این مربی دقیقا به دلیل آگاهی کامل از شرایط، قصد ندارد در مورد بازار نقل و انتقالات مطالبات زیادی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • خانه خوبان ؛ محمد نوری
  • گل تماشایی ترنت الکساندر آرنولد به فولام از روی ضربه آزاد (فولام 0-1 لیورپول)
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت