Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص سطح بارش‌ها در سال جاری، توسعه شبکه تلفن همراه در گروه استفاده از فرکانس جدید و پیگری دریافت وام از صندوق بین المللی پول در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:02 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۳۴۹ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص سطح بارش‌ها در سال جاری، توسعه شبکه تلفن همراه در گروه استفاده از فرکانس جدید و پیگری دریافت وام از صندوق بین المللی پول در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد
یارانه نقدی فروردین ماه به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.  
ارتفاع بارش‌ها به ۲۴۵ میلیمتر رسید/بارش منفی در ۴ حوضه آبریز
ارتفاع بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۸ فروردین ۹۹ با کاهش ۱۴ درصدی به ۲۴۵ میلیمتر رسیده است.  
توسعه شبکه تلفن همراه در گروه استفاده از فرکانس جدید   رئیس سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی گفت:ظرفیت شبکه تلفن همراه امکان ارتقا ندارد و برای توسعه آن باید از فرکانس ۷۰۰ و ۸۰۰ که در اختیار صداو سیما استفاده کرد.  
دریافت وام از صندوق بین المللی پول به کجا رسید؟
در پی درخواست وام ۵ میلیارد دلاری ایران از صندوق بین المللی پول برخی نشریه‌ها اعلام کردند دولت آمریکا قصد دارد از پرداخت این وام جلوگیری کند.  
حداقل دستمزد سال ۹۹ کارگران مورد قبول تشکل‌های کارگری نیست
رئیس مجمع کارگران تهران گفت: حداقل نرخ تعیین شده برای دستمزد سال ۹۹ کارگران مورد قبول و رضایت تشکل‌های کارگری نیست و هیچ کدام از نمایندگان کارگری حاضر به امضا این صورت جلسه نشدند.  
قوانین بازگشایی واحد‌های صنفی ابلاغ شد
اصنافی که تمایل به بازگشایی واحد صنفی خود دارند باید از بامداد جمعه۲۲ فروردین به مدت یک هفته برای ثبت نام و اعلام آمادگی بازگشایی واحد صنفی خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند.

  بیشتر بخوانید: دلالان خودرو سال گذشته چقدر سود کردند؟/نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی/یارانه فرودین امشب در حساب سرپرستان خانوار
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلفن همراه اخبار اقتصادی اقتصاد ایران صندوق بین المللی پول خبرگزاری میزان بازگشایی واحد دریافت وام بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G، Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G، Xiaomi Redmi A3 اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز هفتم فروردین، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi Redmi 12C ،Xiaomi Poco C40 ،Xiaomi Redmi 10 2022 است.

کد خبر 739202

دیگر خبرها

  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)
  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • رشد ۸۰ درصدی بارش‌ها در نطنز
  • بارش ۵۴.۴ میلیمتری باران در روستای چهارچوبه گرمه
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • شدت بارش طوفانی که برق و تلفن ایذه را قطع کرد!
  • رشد ۵۴ درصدی بارش ها در سال آبی جاری
  • طوفان وحشتناک ایذه، شبکه‌های برق و تلفن همراه چند ساعت قطع شد + ویدئو