Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهوری و وزیر امور مالی و خزانه داری ترکیه در یک تماس تلفنی درباره روند مقابله با بیماری کرونا در دو کشور گفت وگو و بر همکاری متقابل در این عرصه تاکید کردند.  «محمود واعظی» و «برات آلبایراک» در این گفت و گو، رایزنی نزدیک میان وزیران بهداشت دو کشور و انتقال تجربیات در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را ضروری خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن نیمه شعبان در تهران دکتر زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها در چهار روز اخیر در تهران، گفت: ارزیابی آثار تغییر رفتارهای جمعیتی، شکل‌گیری کلونی‌ها و خوشه‌های جمعیتی که ممکن است روزهای آینده در تهران با آن رو به رو باشیم، در زمینه ابتلاهای جدید و مراجعه به بیمارستان‌ها ۹ تا ۱۴ روز آینده مشخص می‌شود. برف بهاری در تهران محمود صادقی در حساب کاربری توییتر خود آورده است: تذکر اینجانب و ۱۶ نفر از نمایندگان به دکتر جواد ظریف در اعتراض به اظهارات غیر عزت‌مندانه‌ سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات خلاف شئون دیپلماتیک سفیر جمهوری خلق چین؛ انتظار این است که سفیر جمهوری خلق چین به وزارت خارجه احضار و تذکر لازم به او داده می‌شد. آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) حدیث کروون منتسب به امام علی(ع) در کتاب «عظائم الدهور»را ساختگی دانست و گفت: از این کتاب نامی تاکنون دیده نشده و حتی در فهرست کتابخانه امیرالمؤمنین علی(ع) نامی از این کتاب و مؤلف وجود ندارد. علی مطهری نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: گستاحی سفیر چین در مورد کرونا باید پاسخ داده شود. وزارت خارجه باید سفیر چین را احضار کند. متاسفانه نیاز اقتصادی ما به چین باعث شده که درباره ی ظلم عظیم دولت چین به مسلمانان این کشور نیز سکوت کنیم. قرار نبود مبارزه با آمریکا منجر به وابستگی به چین شود. #فوتوـ نیوزـ تابناک نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تقویم وزنه‌برداری تا مسابقات قهرمانی آسیا بسته شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها لغو شده و تکلیف وزنه‌برداری زنان به همین دلیل مشخص نیست. سخنگوی وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه کشورش مخالف هرگونه تلاش برای سیاسی کردن بیماری کرونا است گفت اظهار کرد پکن حملات شخصی و سخنان و اعمال نژادپرستانه علیه «تدروس آدهانوم» دبیرکل سازمان جهانی بهداشت را به شدت محکوم می کند. #فوتوـ نیوزـ تابناک دبیرکل سازمان جهانی بهداشت با رد برخی پیشنهادات در مورد چین محوری این سازمان گفت: ما به هر ملتی نزدیک هستیم. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی فوتونیوز ایران وچین چین و کرونا سفیر چین ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی بیماری کرونا وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام امریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.   کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • محمدجواد ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش