Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجاوری از تولید روزانه بیش از یک هزار ماسک و یکصد بالش بیمارستانی ویژه نقاهتگاه های استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «راضیه مجاوری» ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) به ارایه گزارشی از فعالیت های کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دوران کرونا پرداخت و در جمع خبرنگاران گفت: کمیته بانوان کنگره امام و شهدا در این ایام بیکار ننشسته و همگام با دیگر نهادها برای شکست کرونا دست بکار شده و روزانه بیش از یک هزار ماسک و یکصد بالش بیمارستانی ویژه نقاهتگاه های استان تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کار گروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه این کمیته روزانه بیش از یک هزار ماسک در کارگاه ها و بیش از یکصد بالش بیمارستانی جهت کمک به نقاهتگاه ها تولید می کند، افزود: امید است این فعالیت ها در کنار همدلی و همراهی مردم و رعایت نکات بهداشتی هر چه زودتر منجر به ریشه کن شدن این بیماری شود.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت کمیته بانوان کنگره شهدای استان به منظور مبارزه با کرونا در قالب 3 قرارگاه و 18 کارگاه خانگی انجام می شود، ادامه داد: کارگروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، در راستای گفتمان سازی مسئله رزمایش عمومی و لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب نسبت به راه اندازی تشکیل قرارگاه بهداشتی با رویکرد دفاع بیولوژیک، بر آن شد تا قرارگاه جهادی مکتب الزهرا سلام الله علیها را به یاد بانوان مجاهد مسلمان، فعال در ستادهای پشتیبانی در دفاع مقدس را راه اندازی کند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این قرارگاه به همت بانوان و تاسی از بانوانی که ملقب به سربازان خط مقدم انقلاب شدند جهت رفع نیازمندهای خط مقدم جبهه سلامت و مناطق محروم با اولویت فرهنگ سازی تشکیل و راه اندازی شده است، ادامه داد:تا کنون سه قرارگاه به صورت جمعی و ۱۸ کارگاه خانگی در راستای رزمایش عمومی و با عنوان هر خانه یک کارگاه،  در حال فعالیت هستند که کارگاه ها خانگی در حال افزایش هستند.

 

مسئول کار گروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی  به کیفیت و جنس ماسک های تولید شده اشاره کرد و گفت: این ماسک ها بر اساس استاندارد وزارت بهداشت بوده و بعد از تولید با دستگاه استریل و بسته شده و به دست مخاطبین می رسد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره شهدا استان مرکزی اراک دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بیش از یک هزار ماسک نقاهتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول بسیج خواهران روستای بخ گفت: با همت بانوان روستای همت آباد نصرآباد دو سال قبل یک باب کارگاه قالیبافی جهت بافت قالی برای اماکن مذهبی تأسیس شد که تا کنون چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده است.

باخدایی افزود: با پیشنهاد جمعی از بانوان خیر و از دو سال پیش این کارگاه قالیبافی برای کمک به مفروش نمودن حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی آغاز شد. 

وی گفت: تا الان چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده که دو تخته از آن به سازمان حج و زیارت استان اهدا و دو تخته دیگر آن یه حسینیه‌ی همت آباد تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود