Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنان مغلوم نیسست که چه اتفاقی در انتظار لیگ بلژِک در این فصل است. 

طرفداری- به نظر می رسید که پرونده لیگ بلژیک در این فصل با قهرمان اعلام کردن بروخه به پایان خود رسیده است، اما با توجه به اخباری که منتشر شده، این تصمیم پایدار نخواهد بود و قرار است تا 24 آوریل، جلسه تصمیم گیری نهایی برگزار شود. 

به گزارش سایت Goal، یوفا پس از این تصمیم، بلژیکی ها را تهدید به برداشته شدن سهمیه های اروپایی این لیگ کرد و اعلام کرد این آخرین راهکار لیگ های اروپایی برای تعیین کردن سرنوشت فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه رسمی که پنجشنبه هفته پیش در رابطه با دلایلی که پشت این تصمیم وجود داشتند آمده بود: 

 بعید است مسابقات تا پایان ماه ژوئن به اتمام برسند ، مگر اینکه بازی ها پشت درهای بسته برگزار شوند که در این صورت هم خطر زیادی متوجه بازیکنان و کارکنان مربوطه خواهد بود. به علاوه اینها، بازیکنان نمی توانند طبق روال عادی به تمرینات خود ادامه دهند. طبق تصمیم دسته جمعی که به اتفاق آرا گرفته شد، به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مسابقات پس از 30 ژوئن مطلوب نخواهد بود. قرار شد که جدول فعلی لیگ توسط همه پذیرفته شود . منوط به تصمیم گیری کمیته صدور مجوز. 

هناس وولف، سرمربی تیم خنک که در جایگاه هفتم قرار دارد و تیمش با تیم ششم که آخرین تیم راه یافته به مرحله پلی آف است هم امتیاز است، در مورد این اقدام پیش از این گفته بود: 

 از دیدگاه ورزشی این یک اقدام کثیف است. چون همه ما عزم خود را جذب کرده بودیم برای راهیابی به مسابقات اروپایی تلاش کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد

مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد.

طرفداری | براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور «حمید مطهری» به کادرفنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.

به گزارش رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن