Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: ولایتمداری و کار جهادی یکی از راه‌های تقویت ارتباط با امام زمان(عج) است همانطور که امروز شاهد تلاش جوانان جهادگر در عرصه‌های مختلف هستیم. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امشب در مراسمی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج) اظهار داشت: براساس آموزه‌های اسلامی، انتظار امام زمان(عج) محبوب‌ترین عمل در پیشگاه خداوند و سبب حرکت فرد و جامعه به سوی اهداف عالی می‌شود از طرفی انتظار فرج موجب شادمانی و دمیدن روح امید در انسان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان معنای واقعی انتظار را در حرکت، مجاهدت و جهاد در راه خدا دانست و بیان کرد: منتظران امام زمان(عج) همواره نسبت به آن حضرت آگاهی دارند و می‌دانند که تعجیل در فرج موجب شکوفایی و رشد انسان‌ها خواهد شد و برای زمینه‌سازی ظهور آن حضرت، مجاهدانه تلاش می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه طبق آموزه‌های دینی و تعلیمات اسلامی، انتظار در امید به آینده معنا می‌شود خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال احیای روح امید در خود هستند باید فعالانه در این عرصه تلاش کنند و افق‌های دستیابی به هدف الهی را واضح‌تر ببینند و با تلاش خود منتظر امان زمان(عج) باشند.

شدائد آخرالزمان در جهت بیداری بشر و توجه به امام زمان(عج) استدرخواست آل‌هاشم از سربازان گمنام امام زمان (عج) / به آسیب‌های فضای مجازی ‌توجه کنیدسروده‌ای در مدح امام زمان|آسمان اشک شوق را کم دید / ‎صبح میلاد برف می بارد

وی رسیدن به رشد و تعالی را نیازمند حرکت و تلاش موثر دانست افزود: کار جهادی یکی از راه‌های ارتباط با امام زمان(عج) است همانطور که در دوران دفاع مقدس، بسیاری از جوانان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند البته این نمونه‌های ممتاز جهاد در راه خدا در صدر اسلام و در دوره اهل‌ بیت(ع) نیز وجود داشت.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد تلاش و مجاهدت گروه‌های مختلف جهادی در عرصه‌های مختلف همچون سیل، زلزله، برف و حتی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستیم که نمونه بارز جهادهای امروزی است؛ جوانانی که از وقت خود برای رفاه، سلامتی و امنیت مردم استفاده می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، خودسازی را یکی از راه‌های مهم جهت ارتباط با امام زمان(عج) بیان کرد و اظهار داشت: داشتن اخلاص نیز یکی دیگر از راهکارها برای تقویت ارتباط فرد مسلمان و طالب معنویات با امام زمان(عج) است و بندگان خالص خدا همواره به‌دنبال برقراری رابطه معنوی میان خود و امام عصر(عج) هستند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان، دعا و توسل را چهارمین عامل تقویت ارتباط فرد با امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: در روایات آمده است که اگر فردی پس از نماز صبح و ظهر بر پیامبر(ص) صلوات بفرستد و عجل فرجهم بگوید، امام زمان(عج) را درک خواهد کرد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه انسان همواره با توسل و دعا زنده است زیرا دعا ریشه در اعماق جان بر روح انسان دارد خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) براساس دین پیامبر(ص) می‌کنند و توصیه می‌کنم که مردم در این ایام زیارت «آل یاسین»، زیارت «امین‌الله» و زیارت «جامعه کبیره» حتماً بخوانند.

انتهای پیام/612/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تقویت بخش خصوصی را باعث تقویت اقتصاد و خیر و برکت برای جامعه و کشور دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شیخ یوسف جمالی در دیدار رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس که در محل دفتر امام جمعه اهل سنت بندرعباس برگزار شد، بر توجه به خواسته‌های بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: جامعه و کشوری که اقتصاد قوی نداشته باشد، آن کشور قائم نیست و به تعبیر قرآن کریم قاعد است از این رو اسلام و قرآن بر داشتن اقتصاد قوی تاکید دارد.

وی ادامه داد: مال باعث قیام می‌شود و کشوری که مال نداشته باشد در مقابل دیگران ضعیف است و نمی‌تواند موفق باشد.

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، تقویت بخش خصوصی باعث تقویت تمام جامعه می‌شود و اگر شما قوی شوید بقیه نهادها هم می‌توانند قوی شوند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید به دغدغه‌های بخش خصوصی توجه شود به طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید نگاه‌های غیر‌تخصصی کنار گذاشته شود و اگر قرار است به تعطیلی‌ها اضافه شود نباید فاصله روزهای کاری‌مان را با دیگر کشورها زیاد کنیم.

به گفته شیخ جمالی، اگر قرار است تعداد روزهای تعطیلی را افزایش دهیم بهترین زمان، روز شنبه است که می‌تواند در زمانه‌ای که ما تصمیم‌گیر اقتصاد جهانی نیستیم و تابعی از آن هستیم به دغدغه بخش خصوصی به ویژه تجار که در تعامل با جهان هستند جامه عمل بپوشاند.

وی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس در این زمینه دغدغه‌های بخش خصوصی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تصریح کرد: عملکرد مجموعه اتاق بازرگانی در مسئولیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

در ادامه این نشست محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگان بندرعباس نیز با اشاره به اقدامات این مجموعه افزود: تلاش های اتاق بازرگانی در راستای تقویت بخش خصوصی است و در کنار وظایف اصلی خود در زمینه‌های مسئولیت‌های اجتماعی نیز مشارکت فعالانه ای داشته است.

به گفته وی، اتاق بازرگانی بندرعباس در حوادث مختلف از جمله کرونا، سیل، زلزله سایه خوش و... مشارکت داشته است.

صفا همچنین به مشارکت اتاق بازرگانی در مدرسه‌سازی افزود: در دوره گذشته به تعهدات خود در ساخت 14 مدرسه عمل کردیم که در دوره جدید نیز همین میزان مدرسه ساخته می شود.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان همچنین با انتقاد از طرح تعطیلی پنجشنبه ها تصریح کرد: این طرح ضربه سنگینی به تجار وارد می کند و عملا با دو روز تعطیلی خودمان و دو روز تعطیلی جهانی، می توان گفت که چهار روز در هفته از ارتباط با جهان عقب خواهیم افتاد.

صفا به ارتقای جایگاه اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: خوشبختانه با تلاش های دو دوره اخیر جایگاه اتاق بازرگانی هرمزگان از 34 به رتبه ششم ارتقا یافته است.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • به صدا درآمدن زنگ زمین پاک و آوای سلامت در گیلان
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند