Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران مذهبی در آمریکا با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورشان خواستار رفع تحریم‌ها علیه ایران شدند.

به گزارش مشرق، رهبران مذهبی در آمریکا با ارسال نامه‌ای به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از وی خواسته‌اند تحریم‌ها علیه ایران را رفع کند. 

«ائتلاف ACT» (ائتلافی جهانی متشکل از بیش از ۱۴۵ کلیسا و سازمان‌های مرتبط با آن که در بیش از ۱۲۰ کشور فعالیت می‌کنند)، «شورای جهانی کلیساها» و «شورای ملی کلیساهای مسیحی» در این نامه مشترک بر ضرورت رفع تحریم‌ها تأکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: متراکم‌ترین منطقه جهان و فاجعه‌ای که کرونا رقم خواهد زد نامه تخت روانچی به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل

در این نامه آمده است: «ویروس کرونای جدید دشمن مشترک بشریت در همه جا است. پاسخدهی موثر به این بیماری همه‌گیر نیازمند همبستگی و همکاری بی‌سابقه جهانی، مراقبت ویژه از آسیب‌پذیرترین اقشار و اقدام فوری برای از بین بردن شرایطی است که باعث آسیب‌پذیری‌های بیشتر می‌شود.»

 رهبران مذهبی دنیا علاوه بر این از اثرگذاری تحریم‌ها بر روی زندگی مردم ایران ابراز نگرانی کرده‌اند. آنها نوشته‌اند تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران در مبارزه ایران با ویروس کرونا اخلال ایجاد کرده است. 

رهبران مذهبی دنیا علاوه بر آن خواستار رفع تحریم‌ها علیه سایر کشورها شده‌اند. 

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا و سایر مقام‌های دولت این کشور در روزهای گذشته بارها مدعی شده‌اند تحریم‌های آمریکا اخلالی در ارسال کمک‌های بشردوستانه با ایران ایجاد نمی‌کند. 

کارشناسان مسائل تحریمی می‌گویند با آنکه از لحاظ تئوری این نکته ممکن است صحیح باشد در عمل تحریم‌های بانکی آمریکا شرکت‌ها را برای انجام هر گونه مبادله با ایران بی‌میل می‌کند.

 شیوع ویروس کرونا در ایران موجب شده فشارهای جامعه بین‌الملل به ایالات متحده برای کاهش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد، اما دولت ترامپ تا به حال در برابر این فشارها مقاومت کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ترامپ دونالد ترامپ مشرق دولت ترامپ ایران جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا مایک پامپئو آمریکا تحریم ها علیه رهبران مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس