Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برای اینکه دوباره استادیوم ها پر از تماشگر شود و بازی‌ها از سرگرفته شود، تنها راه و چاره کار ماندن در خانه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساکت الهامی، در گفتگو با سایت باشگاه تراکتور تبریز ابتدا درخصوص قرار گرفتن در این شرایط بحرانی و خطرناک شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: امیدوارم هموطنان سالی پر از برکت و پر از موفقیت در کنار خانوده شان داشته باشند و هرچه زودتر این ویروس منحوس که تمام دنیا را در بر گرفته هر چه زودتر از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا نه تنها فوتبال بلکه در بحث های اقتصادی و زندگی روزمره زندگی را تحت شعاع خودش قرار داده و باید از کادر درمانی و پزشکی کشور تشکر کنم که همچون یک سرباز برای مملکت شام خدمت می کنند. چند نفر از این کادر درمان که در بیمارستان جانشان را به خطر انداختند، اینها شهیدان واقعی هستند. کرونا به ما انسانیت را یاد می دهد تا در کنار هم باشیم.

وی درخصوص تعطیلات تمرینات تیمش در آخرین روزهای سال تصریح کرد: تیم فوتبال تراکتور جزو آخرین تیم های بود که در روز 26 اسفندماه سال گذشته تمرینات را تعطیل کرد. قرار بود تمرینات از 5 فروردین امسال آغاز شود ولی دو روز به عقب افتاد. در روز هفتم نیز ستاد مبارزه با کرونا اجازه تمرین هیچ تیمی را نداد و ما هم به احترام به این ستاد تمرین را لغو کردیم. درست هم همین است و فوتبال به اندازه ای نیست که جان یک انسان در خطر باشد.

سرمربی تیم تراکتور درخصوص تعطیلی لیگ برتر، تاکید کرد: باید موضوع تعطیلی لیگ فوتبال ایران کارشناسی شود چون با سایر کشورها فرق می‌کند. در اروپا همه تیم ها اسپانسر، تبلیغات، پخش تلویزیونی، فروش بلیت و فروش پیراهن دارند و مجبورند برای حقوقی که دریافت می کنند، ادامه بدهند. در کشور هیچ بازدهی وجود ندارد و فقط مسابقات پخش مستقیم می شود و یک یا دو تیم از حمایت اسپانسر برخوردارند.

الهامی درخصوص آماده سازی بازیکنان پس از این وقفه طولانی بیان داشت: برای اردوی آماده سازی و آمادگی مناسب بازیکنان باید  4 هفته فرصت بدهند و بعضی تیم ها هم سن بازیکنانشان بالاست به 5 هفته مهلت نیاز دارند. ستاد مبارزه کرونا تا پایان فروردین تمرین و مسابقه را لغو کرده و بر همین اساس با این مهلت 4 هفته ای ادامه لیگ برتر فوتبال در بهترین شرایط از اوایل خردادماه امکان پذیر است. البته باشگاه ما تابع وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و آنها هر دستوری که بدهند انجام خواهیم داد اما هر تصمیمی این نهادها بگیرند مخالف و موافقانی خواهد داشت و هر تیمی موضع خواهد گرفت. البته باشگاه ما هم نسبت به تمامی جوانب، نظر و بیانیه خود را اعلام خواهد کرد. به نظرم باید در شرایط سخت و بحرانی در کنار هم قرار بگیرم و با اعتماد و احترام به یکدیگر و رعایت نکات بهداشتی و درمانی سلامتی حاصل شود. 

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه دوباره استادیوم ها پر از تماشاگر شود و بازی های از سر گرفته شود، تنها راه و چاره کار ماندن در خانه است و هیچ راهی برای ما نمانده تا این زنجیزه انتقال بیماری قطع شود. شرایط برای مردم خیلی سخت است و برخی از خانواده های نمی‌توانند مراسم عزاداری و یاد بود را برای عزیزان از دست رفته خود برگزار کنند. بعضی دیگر از هموطنانمان نیز که قشر متوسط و ضعیف هستند در سختی زندگی خود را سپری می کنند. ان‌شالله به زودی این شرایط برای تمامی مردم دنیا تمام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آرسنال در خارج از خانه

تیم فوتبال آرسنال در هفته سی‌ و چهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ولورهمپتون و آرسنال در چارچوب هفته سی‌و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲ در ورزشگاه مالینیو با قضاوت پل تیرنی برگزار شد که در نهایت با نتیجه ٢ بر صفر به نفع آرسنال به پایان رسید.

در نیمه اول و در دقیقه ۴۵ لئاندرو تروسار مهاجم توپچی‌ها توانست دروازه تیم میزبان را باز کند تا نیمه اول به سود آرسنال به پایان برسد.

در دقیقه ۹۰ نیز مارتین اودگارد گل دوم آرسنال را به ثمر رساند.

آرسنال با این برد ۷۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و ولورهمپتون با این شکست ۴۳ امتیازی شد و در رده یازدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد