Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-30@04:09:27 GMT

اوپک کاهش تدریجی تولید نفت طی ۲ سال را بررسی می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۳۳۲

اوپک کاهش تدریجی تولید نفت طی ۲ سال را بررسی می کند

در حالیکه ساعتی پیش خبر کاهش تا 20 میلیون بشکه از سوی اوپکی‌ها مطرح بود آخرین خبرها از برنامه کاهش تدریجی تولید نفت اوپک طی 2 سال مطرح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رویترز،  2 منبع آگاه اعلام کرد: اوپک و هم‌پیمانانش موسوم به اوپک پلاس طرح کاهش تولید نفت برای حداقل 2 سال آینده اما به صورت تدریجی را در دستور کار قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گروه اوپک پلاس اعلام کرده بود که خواهان این هستند آمریکا یکی از سه کشور بزرگ تولیدکننده نفت در کنار روسیه و عربستان نیز به طرح کاهش تولید نفت بپیوندد. 

واشنگتن هم تاکنون روی این نکته اصرار دارد که کاهش تولید نفت آمریکا با کاهش قیمت صورت گرفته است. اما طرف‌های روسی کاهش تولید نفت آمریکا را به حساب افت تولید شیل می‌گذارند و آن را قبول ندارند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کاهش تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن

توصیه شده است به منظور کاهش هوس‌های غذایی غیرضروری، قبل از غذای اصلی خود یک سیب مصرف کنید.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سیب بهترین گزینه برای بهبود فرآیند کاهش وزن است، زیرا این میوه شیرین در تمامی فصول سال موجود است و سرشار از مواد مغذی زیاد است؛ از آنجایی که سیب به طور طبیعی کالری کمی دارد به کاهش وزن کمک می‌کند، قندهای طبیعی موجود در آن نیز به کاهش هوس و میل کاذب به غذا کمک می‌کند، این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر است، بنابراین سیرکننده است و باعث می‌شود میزان غذایی کمتری مصرف کنید، در ادامه به بررسی روش‌های مؤثر مصرف سیب برای کاهش وزن می‌پردازیم:

مصرف سیب به عنوان میان‌وعده

می‌توان سیب را با کره بادام زمینی یا پنیر ترکیب کنید و آن را به یک میان‌وعده سیرکننده تبدیل کنید، البته از مصرف پنیر چرب به همراه سیب خودداری کنید؛ همچنین می‌توانید برش‌هایی از سیب را به جو دوسر اضافه و به عنوان میان وعده مصرف کنید.

اضافه کردن سیب به وعده صبحانه

مصرف یک سیب تازه به همراه وعده صبحانه باعث می‌شود انرژی زیادی در طول روز داشته باشید، از آنجایی که سیب سیرکننده است میل کاذب به غذا را کاهش می‌دهد؛ همچنین افراد می‌توانند برش‌هایی از سیب را به اسموتی اضافه و به عنوان وعده صبحانه مصرف کنند.

مصرف دسر سیب

می‌توان سیب را به دسرها اضافه کرد، در این صورت قند موجود در سیب جایگزین شکر خواهد شد، در این صورت کالری کمتری خواهد داشت و حتی طعم بهتری نیز به آن می‌بخشد.

استفاده از سیب به عنوان پیش غذا

توصیه شده است به منظور کاهش هوس‌های غذایی غیرضروری، قبل از غذای اصلی خود یک سیب بخورید، در این صورت مقدار معینی از غذای مورد نیاز بدن خود را برای حفظ سلامتی مصرف خواهید کرد؛ سیب سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است و بهترین گزینه قبل از غذا برای پایان دادن به گرسنگی ناخواسته است.

کد خبر 736561

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی برای کاهش تصادفات استفاده کرد
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • آزاد راه قزوین - تهران پر حادثه‌ترین محور استان قزوین
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد