Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:01:46 GMT

امام جمعه یزد با خانواده شهید غلامی‌نژاد دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۳۵۵

امام جمعه یزد با خانواده شهید غلامی‌نژاد دیدار کرد

آیت الله محمدرضا ناصری عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید محمدهادی غلامی نژاد (صالح نیا) گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ این جامعه هستند و این باعث خوشحالی است که همواره در همه فعالیت‌های خیر و کارهای عام‌المنفعه حضور خانواده شهدا چشمگیر و اثرگذار است .

وی ادامه داد: خانواده شهدا عزیزترین داشته خود که فرزندانشان است، را تقدیم انقلاب کردند و همواره در همه صحنه‌ها حافظ انقلاب و اسلام  هستند و در مشکلات اخیر شیوع ویروس کرونا نیز به کمک و یاری اقشار مختلف مردم آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناصری اظهار داشت: فعالیت مادر شهید غلامی نژاد در زمینه دوخت ماسک به صورت خیرخواهانه و اهدای آن به مراکز درمانی قابل تقدیر است بویژه آن که رهبر انقلاب در بیاناتشان از این اقدام تجلیل کردند و بسیار خرسندیم که نام یزد همواره با مردمانی با ایمان همراه شده است.

فاطمه فائزی مادر شهید غلامی‌نژاد نیز گفت: بسیار خوشحال شدم که مقام معظم رهبری این خدمت کوچک ما را دیده‌اند و اصلا برایم باورکردنی نبود و من حاضرم جانم را تقدیم ایشان کنم و ما هرچه داریم در راه اسلام و انقلاب فدا می‌کنیم و هرگز از یاری رهبر انقلاب و نظام دست برنخواهیم داشت.

غلامرضا صالح نیا (غلامی نژاد) پدر شهید نیز گفت: همسرم با کمک چند نفر از همسایه‌ها که عمدتا از خانواده شهدا و جانبازان هستند و همچنین تعدادی از بانوان از بستگان با چرخ خیاطی خانگی روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد ماسک و همچنین بیش از ۱۰ دست گان تهیه می کنند و در این راه من هم هر کمکی که از دستم برمی‌آید انجام می‌دهم.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود از اقدامات خیرخواهانه اقشار مختلف به خصوص خانواده‌های شهدا که در شرایط انتشار ویروس کرونا در زمینه‌های مختلف به نیازمندان امدادرسانی می‌کنند، قدردانی کرد که یکی از افرادی که معظم له از خدمات وی یاد کردند، مادر شهید غلامی‌نژاد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب جامعه خانواده مقام معظم رهبری یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خانواده شهدا غلامی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران

به گزارش همشهری آنلاین، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب کد خبر 846877 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کارگران رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است