Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@18:05:25 GMT

بوریس جانسون از آ‌ی‌سی‌یو خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۳۷۳

بوریس جانسون از آ‌ی‌سی‌یو خارج شد

نخست‌وزیر انگلیس که در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، از بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) خارج شد.

به گزارش ایسنا، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس که به ویروس کرونا مبتلا شده، بعد از چند روز بستری، از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده اما همچنان در بیمارستان بستری می‌ماند.

دفتر نخست‌وزیری انگلیس اعلام کرد، جانسون طی مراحل اولیه بهبودی کاملا تحت نظر پزشکان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در واکنش به این خبر توئیتی منتشر کرد و نوشت: خبر عالی: بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده است. خوب شو بوریس!!!

منبع: فرارو

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، نخست‌وزیر انگلیس با ادعای این که ایران با پاسخ مشروع خود به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش تنش‌ها در خاورمیانه بود، از تل‌آویو خواست در قبال حمله ایران خویشتن‌داری کند.

«ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس در میان تلاش‌های جهانی برای جلوگیری از گسترش تنش‌ها در منطقه در پی حمله تلافی‌جویانه ایران به نقاطی در اراضی اشغالی، خواستار خویشتن‌داری رژیم صهیونیستی در مقابل ایران شد.

ایران شامگاه شنبه، در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، طی عملیات «وعده صادق» بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را به سمت اهدافی در اراضی اشغالی شلیک کرد.

روزنامه گاردین گزارش داد که سوناک در اولین حضور خود در مجلس عوام از زمان حمله ایران به نمایندگان انگلیسی گفت که در حال همکاری با متحدان این کشور برای جلوگیری از هرگونه گسترش تنش‌ها است.

اظهارات سوناک در پی درخواست‌های مشابهی از سوی «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا و «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه و برگزاری جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بحث درباره گزینه‌های حمله متقابل مطرح می‌شود. جلسه کابینه جنگ بدون رسیدن به تصمیمی مشخص پایان یافت.

سوناک گفت که در تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مستقیما، خواستار حفظ خونسردی خواهد شد ، اگرچه، به گفته منابع مطلع، احتمال ندارد که چنین درخواستی روز دوشنبه انجام شود.

نخست‌وزیر انگلیس به نمایندگان مجلس عوام گفت: به زودی با نخست‌وزیر نتانیاهو گفت‌وگو خواهم کرد تا هم‌بستگی‌مان با اسراییل در مواجهه با این حمله را اعلام کنم و درباره چگونگی جلوگیری از گسترش بیشتر تنش‌ها گفت‌وگو کنیم. تمامی طرفین باید خویشتن‌داری کنند. ما با همکاری با متحدانمان برای ترغیب به حفظ آرامش و تنش‌زدایی ادامه خواهیم داد.

سوناک با خودداری از انتقاد از اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که پاسخ تلافی‌جویانه مشروع ایران را به همراه داشت، مدعی شد: شامگاه شنبه، ایران به دنبال این بود که خاورمیانه را به بحرانی جدید بکشاند.او گفت: گستره این حمله و این که مستقیما اسراییل را هدف قرار داده بود، به کلی بی‌سابقه است.

هواپیماهای جنگنده انگلیس به رژیم صهیونیستی در دفاع در برابر پهپادها و موشک‌های ایران کمک کرده و چند پهپاد را سرنگون کردند که تعداد آن مشخص نیست. سوناک جزئیات کاملی درباره مشارکت ارتش انگلیس اعلام نکرد اما گفت که هواپیماهای ارتش این کشور «جاسوسی اطلاعات و پشتیبانی اکتشافی مهمی برای شرکای خود» ارائه کرد. سوناک همچنین گفت که با شرکای گروه هفت(آمریکا، کانادا، ژاپن، ایتالیا، انگلیس، فرانسه آلمان) برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران همکاری می‌کند.

کد خبر 844861 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل انگلیس اسرائیل خبر ویژه نخست وزیر

دیگر خبرها

  • لیز تراس خواستار انحلال سازمان ملل شد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس + فیلم
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیل می‌مانیم